SUV od Jaguáru uvidíme na cestách v roku 2016

Jaguar postaví na novej hliníkovej platforme iQ nie len sedan strednej triedy ale aj SUV.

(Zdroj: Jaguar)

Myslíme si, že koncept dospelého SUV Jaguar C-X17 môžeme pokojne označiť za jedno z najkrajších SUV, ktoré sme videli na vlastné oči.

Automobilka na autosalóne v Bruseli predstavila v poradí štvrtú verziu konceptu, tentoraz v červenej farbe.

Jaguar C-X17 bude od 35 tisíc eur

Prvý raz sme Jaguar C-X17 videli na jesennom autosalóne vo Frankfurte. Vtedy mu automobilka dopriala výrazné modré lakovanie.

Ešte nedávno prezentoval Jaguar konceptom C-X17 len novú, plne hliníkovú platformu platformu iQ. Situácia sa však zmenila a podľa informácií portálu Autoexpress, automobilka uvedie produkčný model SUV na trh v roku 2016 v cene štartujúcej na približne 35 000 eurách.

Koncepčný model má rázvor náprav len o 28 mm kratší ako najväčšie SUV mníchovskej značky BMW. Automobil je dlhý 4 718 mm, široký 1 959 mm a vysoký 1 649 mm.

Chystajú nielen SUV ale aj nový sedan strednej triedy

Nové SUV by mala poháňať nová generácia pohonných jednotiek – štvorvalcových prepĺňaných motorov spaľujúcich benzín ale aj nový rad naftových motorov.

Všetky nové agregáty by mali byť pripravované v novej továrni vo Wolverhamptone. Automobilka ju po investícii vyše 420 miliónov eur uvedie do prevádzky v roku 2015.

Na novej platforme postaví Jaguar nie len SUV. V plnom prúde sú práce najmä na sedane strednej triedy, ktorý bude konkurovať najmä BMW radu 3. Pod jeho kapotu Jaguar uloží úsporné i supervýkonné agregáty.

zdroj: autoexpress.co.uk

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 9 281
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 5 222
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 454
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 2 124
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 030
  6. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 921
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 746
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 1 627
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 445
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 893

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Civilizovaná divočina. Na severe Slovenska to záhadne funguje

Oravská Polhora pôsobí ako vymyslená. Nízka nezamestnanosť, vysoká pôrodnosť, kultúra. Šéfuje jej len 33-ročný starosta.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.