Nové Audi S1 dostane pohon quattro, ale nebude rely legendou

Nové Audi S1 s pohonom všetkých kolies výkonom prekoná aj Mini John Cooper Works. Nečakajte však to, čo sa za označením S1 ukrývalo pred tridsiatimi rokmi.

Zahraničné servery zatiaľ priniesli fotografie zamaskovaného auta.(Zdroj: www.auto-motor-und-sport.de)

Viaceré zahraničné servery prišli s informáciami o novom Audi S1, ktoré vychádza z modelu A1. Model S1 sa odlišuje oboma nárazníkmi, má väčšie prieduchy a znak S1 nalepený na grile predného nárazníka.

Hranu nad zadným oknom zdobí spojler, podobne ako u Audi A1 Sportback. Očakáva sa, že nové Audi S1 príde v trojdverovej aj päťdverovej verzii.

Pod kapotou by sa mal skrývať turbom prepĺňaný benzínový motor s objemom dva litre, ktorý poznáme z modelu Audi S3.

Dostane brutálny výkon

S predpokladaným výkonom 162 kW prekoná Mini John Cooper Works o 7 kW a dosiahne zrýchlenie z pokoja na 100 km/h za približne šesť sekúnd.

V štandarde má Audi S1 pohon všetkých kolies "quattro" a na výber ponúkne šesťstupňovú manuálnu prevodovku, alebo šesťstupňovú automatickú dvojspojkovú prevodovku S tronic.

Do predaja sa S1 dostane krátko po marcovom autosalóne v Ženeve, kde zažije svoju premiéru po boku Audi TT. Predpokladaná cena modelu sa pohybuje mierne nad úrovňou Golfu GTI.

Označenie S1 pripomína legendu

Najmenšie silné Audi dostane meno, ktoré priaznivcom rely dvíhalo adrenalín celé tri desaťročia. Monštrózne Audi S1 preslávilo značku po celom svete a prinieslo jej majstrovský titul v rely.

Napokon špeciál S1 preslávil pohon quattro, ktorý sa na istý čas stal doménou značky Audi.

Model s ohromujúcim zvukom 2,1 litrového päťvalca dosahoval výkon až 330 kW (450k) a krátkodobo dokázal motor vyvinúť až 600 koní.

Priložené video ukazuje najslávnejšie časy modelu Audi Sport Quattro S1.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. BonoPay - platobné služby a vernostný program v jednom
  2. Používate make-up? Potom spozornite
  3. Naše Finančné Družstvo - projekt s vlastným riešením dôchodkov
  4. Meškanie výstavby diaľnic brzdí ekonomiku aj stavebný sektor
  5. Legendárna Transsibírska magistrála
  6. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  7. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou
  8. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  9. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  10. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  1. Mečiarovské spôsoby nového bratislavského župana?
  2. Študenti Stavebnej fakulty STU na exkurzii v Brne
  3. Top 10 inzerovaných áut za posledné 3 roky
  4. Henkel taught 5000 students in Slovakia about sustainability
  5. BonoPay - platobné služby a vernostný program v jednom
  6. Naše Finančné Družstvo - projekt s vlastným riešením dôchodkov
  7. Meškanie výstavby diaľnic brzdí ekonomiku aj stavebný sektor
  8. Používate make-up? Potom spozornite
  9. Legendárna Transsibírska magistrála
  10. Auto ako vianočný darček, rastie záujem o zánovné vozidlá
  1. Legendárna Transsibírska magistrála 26 772
  2. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou 5 184
  3. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém 3 189
  4. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov 2 024
  5. Používate make-up? Potom spozornite 1 152
  6. Naše Finančné Družstvo - projekt s vlastným riešením dôchodkov 1 085
  7. Venujte na Vianoce darček plný informácií! 1 021
  8. Top First moment dovolenky na leto 2018 951
  9. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 947
  10. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 866

Téma: Audi


Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Fico dal opäť prednosť sebe, a kto je užitočný idiot politiky

Robert Fico si už musí poslušnosť vynucovať krajnými prostriedkami

KOMENTÁRE

Rok 1998: Maďarka prah môjho domu neprekročí

Čože?! Ty nebudeš voliť Mečiara?

Neprehliadnite tiež

V počítači nasimulovali, ako vyzerá optimálna križovatka

Kruhové objazdy premávku spomaľujú, inteligentné semafory zrýchľujú.

Tesla X ako off-road do lesa? Pre Nóra žiaden problém

Jazda sa skončila natrhnutým nárazníkom.

Čo je to norma i-Size a ako si mám vybrať autosedačku (otázky a odpovede)

Budúci rok možno zakážu predaj starších sedačiek.

Ako prepravovať lyže v aute na Slovensku a v Rakúsku

Pravidlá špeciálne neupravujú, aký spôsob si musíte zvoliť.

Volkswagen ukázal, ako vyrába slovenské Porsche Cayenne

Výrobu auta bratislavský závod nemeckého koncernu začal začiatkom septembra.