SME

Do roku 2020 chce Mitsubishi predávať 20 percent hybridov

Japonská značka využije na splnenie plánu hlavne európsky trh a model Outlander PHEV.

(Zdroj: Mitsubishi)

Spoločnosť Mitsubishi Motors Corporation (MMC) chce splniť plán, aby do roku 2020 tvorili čisto elektrické a plug - in hybridné vozidlá 20 percent z jej celosvetového predaja. Ambiciózny cieľ sa týka najmä Európy.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Súčasťou realizácie plánov je zahájenie predaja modelu Outlander PHEV na starom kontinente. Nový automobil je hybridné vozidlo typu Plug-In, teda nabíjateľné z elektrickej siete.

Mitsubishi tvrdí, že od jeho prvého uvedenia na vybrané trhy v októbri 2013 (Holandsko, Švédsko, Nórsko a Švajčiarsko) bolo v Európe zaznamenaných viac ako 12-tisíc objednávok modelu Outlander PHEV.

SkryťVypnúť reklamu

Ku koncu decembra už 8 197 vozov odovzdali zákazníkom, 8 009 z nich sa nachádza v Holandsku. Práve Holandsko poskytuje výhodné daňové podmienky pre ekologicky šetrné technológie, ako sú vozidlá s nízkymi emisiami.

Po tomto počiatočnom úspechu budú model v priebehu tohto roka postupne uvádzať aj na ostatných európskych trhoch.

Mitsubishi odhaduje, že celkový objem výroby Mitsubishi Outlander PHEV ku koncu marca 2014 od začiatku jeho výroby v januári 2013 dosiahne 30 000 vozidiel.

zdroj: ts Mitsubishi

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  8. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  1. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  6. Kam smerujú peniaze bohatých?
  7. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 15 645
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 6 504
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 081
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 153
  5. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 600
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 467
  7. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody 2 321
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 2 269
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťZatvoriť reklamu