Faceliftované BMW X3 prichádza s novými motormi

BMW dopriala facelift svojmu úspešnému autu po štyroch rokoch. Novinky a úpravy sa netýkajú len dizajnu, ale dostali sa aj pod kapotu.

(Zdroj: BMW)

Viac ako milión predaných kusov od uvedenia na trh v roku 2003 robia z BMW X3 úspešný model.

Nové BMW X3 spoznáme podľa dvojitých okrúhlych svetlometov, ktoré sú v ponuke aj v LED vyhotovení rovnako ako svetlomety do hmly.

Faceliftovaný model nemeckej automobilky narástol o jeden centimeter do dĺžky, ale ostatné rozmery ostali zachované.

Kufor otvoríte nohou

V interiéri nájdeme dnes populárne chrómové doplnky či dekoračné panely. Čalúnenie a okrasné interiérové lišty sú v ponuke v štyroch farebných vyhotoveniach.

Medzi príplatkovými inovatívnymi riešeniami nájdeme zjednodušené otváranie batožinového priestoru pomocou Smart Opener.

Stačí krátky pohyb nohou pod zadným nárazníkom a dôjde k automatickému otvoreniu alebo zatvoreniu kufra.

Praktickú novinku v kombinácii s bezkľúčovým vstupom oceníme hlavne pri nákupoch. BMW X3 je variabilnejšie aj vďaka sklápaniu zadného operadla v pomere 20:40:20.

V novom stupni výbavy xline prináša BMW lesklé metalické detaily na oboch nárazníkoch, exkluzívne 18 alebo 19 palcové disky z ľahkých zliatin, ako aj možnosť výberu z ďalších látkových a kožených čalúnení interiéru.

Nové motory pracujú s vyšším tlakom

Nová generácia naftového motoru s objemom dva litre má celohliníkovú konštrukciu, priame vstrekovanie common-rail a magnetické ventily na vstrekovačoch, ktoré pracujú s vyšším tlakom vstreku 2000 barov.

Turbom prepĺňaný motor má v BMW X3 xDrive20d podľa údajov výrobcu kombinovanú spotrebu 5,0 l/100 km a X3 s ním zrýchli z pokoja na 100 km/h za 8,1 s.

Spolu s tlakom vstreku stúpol výkon na 140 kW a krútiaci moment z pôvodných 380 Nm na rovných 400 Nm.

V prípade dieselovej novinky naladenej na výkon 110 kW, ktorá sa v kombinácii so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou montuje do sDrive18d, je kombinovaná spotreba na úrovni 4,7 l/100 km.

Ponuku naftových motorov BMW X3 dopĺňajú radové šesťvalce s objemom tri litre a výkonom 190 resp. 230 kW.

Pre priaznivcov vône benzínu je k dispozícii dvojlitrový štvorvalec vo verziách s výkonom 135 a 180 kW, prípadne trojlitrový radový šesťvalec s výkonom 225 kW.

Pohon všetkých kolies xDrive a typ prevodovky (osemstupňový automat, alebo šesťstupňový manuál) je dostupný v závislosti od motorizácie.

zdroj: ts BMW

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  2. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  8. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  9. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  10. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 24 943
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 18 385
  3. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 17 243
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 12 484
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 9 044
  6. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 982
  7. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70% 3 517
  8. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 3 213
  9. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 2 838
  10. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu! 2 029

Téma: BMW


Hlavné správy zo Sme.sk

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: V akom stave sú slovenské autobusy, ak ich nepustia do Rakúska

Aká je kvalita autobusov na cestách.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Majstra populizmu nemá kto nahradiť

Skutočný talent vie škodiť aj z opozície.

Neprehliadnite tiež

Tri omyly o milovaní v aute

Čo robíte v aute, robíte na verejnosti.

Zapnutý bezpečnostný pás môže zachrániť život. Aj v autobuse

Niektoré miesta v autobuse sú bezpečnejšie ako iné, pás je povinný na všetkých.

Tesla podvádzala v Nemecku, zákazníkov to bude stáť 4000 eur

Auto s "Cenou od" si nikto nemohol kúpiť.

So starým Zetorom do Švédska? Pre nadšenca z Čiech žiaden problém

Do Göteborgu ho čaká cesta dlhá 1300 kilometrov.