SME

Renault ukázal netradičné auto pre mladých

Francúzsky výrobca priniesol hračku pre veľkých chlapcov. Nemyslíme tým len samotný Kwid Concept, ale hlavne jeho vybavenie zamerané na mladú generáciu.

(Zdroj: Renault)

Prvý koncept Renaultu predstavený mimo Európy zvýrazňuje odhodlanie automobilky presadiť sa na nových trhoch.

Krátke previsy a obrovské kolesá vyčnievajúce z blatníkov vytvárajú dojem off-roadu, no Reanult ponúka len pohon jednej nápravy.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Netradičné rozmiestnenie sedadiel

Interiér prekvapí netradičným rozmiestneným sedadiel tohto päťmiestneho modelu. Vpredu je miesto pre troch pasažierov vrátane vodiča sediaceho v strede.

Šofér je oproti dvom spolujazdcom posunutý mierne dopredu, čím vzniklo viac miesta na ramená.

SkryťVypnúť reklamu

Nezvyčajná poloha sedadla vodiča je podľa Renaultu vhodná rovnako do miest s pravostrannou, ako aj ľavostrannou premávkou.

Podľa nás je sedenie v strede nevýhodou, keďže poskytuje horší výhľad bez ohľadu na typ premávky.

Klimatizácia je dostupná aj pre pasažierov vzadu a nastavuje sa pomocou ovládačov na zadnej strane šoférovho operadla, kde sa nachádzajú aj výduchy ventilácie.

Spoločnosť mu robí kvadrikoptéra

Cieľovou skupinou sú mladí zákazníci a tomu výrobca prispôsobil použité technológie v koncepte.

Flying Companion, alebo lietajúci spoločník, je vlastne kvadrikoptéra vybavená kamerou, ktorá vzlieta zo zadnej časti otočnej strechy.

Načítavam video...

Lieta v automatickom móde na základe predprogramovanej leteckej sekvencie a jeho GPS lokalizácie.

SkryťVypnúť reklamu

K dispozícii je aj manuálne ovládanie prostredníctvom tabletu integrovaného v palubnej doske.

Lietajúci spoločník môže podľa Renaultu poslúžiť na preskúmanie premávky, fotenie okolitej krajiny, alebo na overenie prípadnej prekážky na ceste vpredu.

Pripravený na elektrický pohon

Pod kapotou konceptu nájdeme poslednú generáciu turbom prepĺňaného benzínového motora s objemom 1,2 litra, ktorý je k dispozícii v kombinácii s dvojspojkovou prevodovkou EDC.

Kwid Concept je predpripravený na inštaláciu batérii a elektricky pohon. Zásuvka na nabíjanie batérií je skrytá za logom Renault.

Načítavam video...

Renault

Renault Rafale

Plug-in hybrid by si zaslúžil rýchlejšie nabíjanie.


21
Ilustračné foto.

Tento krok má pomôcť k oživeniu Nissanu.


TASR
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  2. Probiotiká nie sú len na trávenie
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  2. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  3. Probiotiká nie sú len na trávenie
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  7. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  8. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 6 136
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 118
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 264
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 668
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 2 483
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 004
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 1 787
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 520
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Alexander Šikúr: Podvod
  2. Jozef Černek: Žijeme chorú, chorú, chorú dobu a byrokratické peklo…
  3. Radko Mačuha: Nie Putin nás neoslobodil.
  4. Jozef Pivarník: Môžeš byť birmovaný, môžeš byť svätým, ale komunistom zostaneš až do smrti
  5. Viktor Pamula: Os zla sa spája II.
  6. Miroslav Kocúr: Fico ťahá do žumpy už otvorene aj slovenskú vedu
  7. Ján Chomík: Stredoslovák na východe
  8. Dávid Polák: Blízkovýchodná hra o tróny
  1. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry minulo 170 000 eur na neexistujúce múzeum 31 177
  2. Věra Tepličková: Zdá sa, že Slovensko zasa príde o jednu úžasnú, krásnu a múdru ženu 24 547
  3. Karol Galek: Ficova pomsta – drahé energie pre voličov opozície? 12 625
  4. Jozef Ivan: Nasledujúcimi riadkami asi rozprúdim diskusiu, ale o to mi ide 10 299
  5. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný? 8 332
  6. Michael Achberger: Jogurty pod lupou: Pravda, ktorú vám výrobcovia radšej nepovedia 7 406
  7. Miroslav Ferkl: Ficove priznanie 7 394
  8. Ján Šeďo: Tatranské železnice opätovne prekvapujú, alebo ani nie ? 5 741
  1. Radko Mačuha: Nie Putin nás neoslobodil.
  2. Marcel Rebro: Robert Fico: do Londýna neletím, lebo na britského premiéra nemám čas!
  3. Karol Galek: Ficova pomsta – drahé energie pre voličov opozície?
  4. Věra Tepličková: Logika nepustí alebo Prečo je Eštok ministrom vnútra?
  5. Věra Tepličková: Je čas na kázne
  6. Pavel Macko: Analýza: Je na dosah trvalý a spravodlivý mier?
  7. Věra Tepličková: Kvíz: Ako poznáte naše koaličné politické špičky (súčasné i bývalé)?
  8. Jiří Ščobák: Diverzifikovať môžeme podnety, aktivity, informácie, zručnosti, zážitky, prácu, identitu, investície, riziká, vedomosti a aj prácu na fyzičke
SkryťZatvoriť reklamu