Fakt, že vysoký výkon ešte z nikoho skutočného pretekára a brilantného jazdca neurobil, dokázal istý Francúz na svojom Citroëne AX.
Nemecký legendárny okruh Nürburgring Nordschleife, dlhý približne 20 km, absolvoval Francúz celkovo 118 krát aby získal to, po čom túžil - čas pod 10 minút.
Na dosiahnutie úctyhodného času stačil sériový Citroën AX, ktorý poháňal naftový motor s objemom 1,4 litra a atmosférickým nasávaním vzduchu. Pohonná jednotka vyprodukuje výkon 37 kW (50 k).
Úspech sa dostavil nie len vďaka nízkej hmotnosti auta, ktorá ľahko presahuje 720 kg, ale najmä kvôli štýlu jazdy. Zásada je nebrzdiť a využiť rýchlosť, ktorú až automobil má.
Vysporiadať sa s výrazným nedotáčavým šmykom chce poriadnu dávku odvahy i množstvo najazdených kilometrov s konkrétnym autom. Samozrejmosťou je poznať každú zákrutu dokonale.
Samotná jazda na skrátenej trati (19,1 km) prístupnej pre verejnosť - tzv. "Bridge to Gantry" vyvoláva miestami strach viac ako v oveľa silnejších vozidlách.