Škoda Octavia Scout by mala zvládnuť viac

Nová generácia Scout príde na trh s novou medzinápravovou spojkou, zväčšenými nájazdovými uhlami a schopnosťou ťahať ťažší príves.

(Zdroj: Škoda)

Ženevský autosalón je pre českú automobilku vždy dôležitý. Nebude to inak ani tento rok, pretože značka okrem štúdie štvordverového kupé, postaveného na základoch modelu Octavia, predstaví ešte jednu verziu Octavie.

Nová generácia Octavie Scout bude pripravená slúžiť mimo spevnené cesty. V prednej aj zadnej časti má vozidlo čiernym plastom chránené nárazníky so striebornými prvkami v štýle terénnych vozidiel.

V prednej časti sa nachádza široký otvor, ktorý privádza zduch do motorového priestoru. Prahy a lemy blatníkov chránia čierne plastové kryty. Podobne sú čiernymi ochrannými lištami chránené aj boky dverí.

Svetlá výška je oproti bežnému modelu Octavia zvýšená o 33 milimetrov. Súčasťou sériovej výbavy sú 17-palcové kolesá z ľahkých zliatin.

V interiéri nebude chýbať kožou potiahnutý multifunkčný trojramenný volant a prvky dizajnu Scout.

Škoda Octavia Scout bude, rovnako ako nová generácia modelu Yeti, využívať pohon všetkých štyroch kolies sprostredkovaný medzinápravovou spojkou Haldex piatej generácie.

Vzrástla aj maximálna hmotnosť prívesu, podľa informácií Škody o 25 % - na dve tony. Vďaka zväčšeniu nájazdových uhlov by mala nová Škoda Octavia Scout zvládnuť aj o niečo náročnejší terén.

Česká značka do ponuky pohonných jednotiek zaradí dva naftové motory a jeden benzínový. Všetky agregáty by mali byť úspornejšie ako tie predchádzajúce približne o 20 %.

zdroj: ts Škoda

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 9 281
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 5 222
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 454
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 2 124
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 030
  6. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 921
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 746
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 1 627
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 445
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 893

Téma: Škoda


Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Civilizovaná divočina. Na severe Slovenska to záhadne funguje

Oravská Polhora pôsobí ako vymyslená. Nízka nezamestnanosť, vysoká pôrodnosť, kultúra. Šéfuje jej len 33-ročný starosta.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.