Nový Renault Twingo chce opäť priniesť radosť z jazdy

Malý Renault Twingo dostal veľkopriestorovú karosériu a pohon zadných kolies. Vznikol v spolupráci s Daimlerom.

(Zdroj: Renault)

Dve desaťročia po tom, ako prvá generácia modelu Twingo spôsobila menšiu revolúciu v segmente malých vozidiel, chce Renault priniesť nový pohľad na model Twingo.

Pri vývoji jeho novej generácie začal sa inšpiroval modelmi Twingo prvej generácie a Reanaultom 5.

Cieľom bolo vyvinúť „nový, inovatívny a agilný automobil“, s ktorým je zábavné jazdiť. Odpoveďou je napriek vyšším nákladom v oblasti vývoja použitie pohonu zadnej nápravy.

Dnes predstavuje Renault vzhľad novej generácie modelu v štyroch uvádzacích farbách (svetlo modrá, biela, žltá a červená), ktoré majú ešte viac charakterizovať jeho osobnosť.

Motor uložili vzadu a získali priestor

Nové Twingo vzniklo v spolupráci so spoločnosťou Daimler, ktorá tiež hľadala možnosti vývinu ďalšej generácie dvoj a štvormiestnej verzie modelu Smart.

Po prvých rokovaniach došlo k dohode a v roku 2010 dostal projekt spoločného mestského vozidla oficiálne zelenú.

Uloženie motora do zadnej časti je pre malé auto významným plusom. Uvoľnením prednej časti sa Renaultu podarilo zlepšiť polomer otáčania a zväčšiť vnútorný priestor. Kolesá vozidla sú umiestnené takmer úplne v rohoch karosérie.

Interiér ukážu v Ženeve

Mnoho kriviek novej generácie Twinga je inšpirovaných Renaultom 5. Predná maska nesie novú identitu značky, vrátane znaku Renault na čiernom podklade.

Predný pohľad zvýrazňujú svetlomety, ktoré sú zakončené smerovkami. Celkový vzhľad zvýrazňuje aj zadné sklo, zatiaľ čo zadné svetlá sú akýmsi predĺžením zadných vyklápacích dverí.

Do interiéru nového Twinga budeme môcť nahliadnuť počas prvých dní medzinárodného autosalónu v Ženeve, na začiatku marca.

zdroj: ts Renault

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  5. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  6. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  1. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake
  10. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  1. Moskva alebo Petrohrad? 11 836
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 4 022
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 105
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 738
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 597
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 440
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 080
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 029
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 853
  10. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 560

Téma: Renault


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

Neprehliadnite tiež

Britskí vodiči sa neboja šoférovať so zhoršeným zrakom

Oční lekári navrhujú povinné vyšetrenia.

Dubajský superšport s výkonom 5000 koní je realita, ostane vyhradený pre trať

Do bežnej premávky sa chystá Devel Sixteen s výkonom 2000 a 3000 koní, ukázal sa aj prototyp terénneho vozu 6x6.

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.