Najväčšie SUV z dielní BMW bude X7

Vyrábať ho budú v USA, predovšetkým pre americký trh.

BMW X5 nebude najväčším SUV v ponuke značky. Nahradí ho sedemmiestne SUV X7.(Zdroj: BMW)

BMW potvrdilo vývoj a výrobu najväčšieho svojho SUV, X7. Má sa stať sa novou vlajkovou loďou značky.

Nemecká spoločnosť oživila projekt, ktorý vznikol už pred viac ako piatimi rokmi. Pre finančnú krízu vtedy musel ustúpiť iným záujmom.

Pre celý svet budú BMW X7 vyrábať v Spartanburgu v Južnej Karolíne (USA).

Určený najmä pre USA

BMW X7 je určené predovšetkým pre motoristov v Spojených štátoch amerických. Bude konkurovať najmä Mercedesu GL, Range Roveru, ale aj Infiniti QX80.

Nemecká značka zatiaľ neprezradila, na ktorej platforme bude vozidlo stáť. Podľa portálu Autoexpress môžeme predpokladať, že BMW využije nové komponenty z hliníka a plastov spevnených uhlíkovým vláknom.

BMW X7 by sa vďaka novým technológiám mohlo pohotovostnou hmotnosťou dostať na úroveň menšieho modelu X5.

V Európe s oneskorením

Medzi pohonnými jednotkami nebudú chýbať šesť, osem ani vidlicové dvanásťvalcové motory. Počítať môžeme aj s hybridným pohonným ústrojenstvom eDrive plug-in.

Bavorská automobilka investuje do amerického závodu Spartanburg do roku 2016 ešte miliardu dolárov. Podnik po modernizácii vyprodukuje až 450-tisíc automobilov za rok. Spartanburg sa stane najväčším výrobným závodom automobilky BMW na svete.

Nové BMW sa na trhy v USA dostane aj v sedemmiestnej verzii, zrejme v roku 2016 alebo 2017. Do Európy dorazí asi o rok neskôr.

zdroj: carscoops.com, autoexpress.co.uk

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  1. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake
  10. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  1. Moskva alebo Petrohrad? 12 712
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 938
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 113
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 829
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 678
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 444
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 100
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 021
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 855
  10. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené? 471

Téma: BMW


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

KOMENTÁRE

Úrad, ktorý by Slovensku zdvihol reputáciu

To, že prípadný úspech vláda zneužije na marketing, je rub príbehu.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.