AKTUALIZOVANÉ 11:52

Na moste Lafranconi sa zrazilo smetiarske auto s kamiónom

Zranili sa traja ľudia v smetiarskom aute. Takmer 4 hodiny sa na moste a v okolí tvorili kolóny.

Ilustračná fotografia.(Zdroj: SME - Vladimír Šimíček)

BRATISLAVA. Na bratislavskom moste Lafranconi sa v utorok okolo šiestej ráno zrazili smetiarske auto a kamión. Zranenia utrpeli traja ľudia.

Policajti zatiaľ nevedia, prečo vodič smetiarskeho auta, ktorý jazdil na moste Lafranconi v smere do tunela Sitina, narazil do pred ním idúceho kamióna s návesom. Informovala o tom bratislavská policajná hovorkyňa Karina Považanová s tým, že polícia okolnosti dopravnej nehody vyšetruje.

V smetiarskom aute sa zranili traja muži. Z nich skončil najhoršie 58-ročný, ktorý mal viacero vážnejších zranení. Potvrdil to hovorca Operačného strediska Záchrannej zdravotnej služby SR Boris Chmel.

Článok pokračuje pod video reklamou

Ďalší dvaja muži (46- a 54-ročný) podľa neho utrpeli poranenia dolných končatín. Záchranári všetkých previezli do nemocníc Univerzitnej nemocnice Bratislava.

Nehoda sa stala po šiestej hodine a spôsobila komplikácie v doprave. Most v smere do tunela bol podľa Považanovej opäť sprejazdnený bez obmedzení o 9.50 h.

Policajti nezistili, že by niektorí z vodičov havarovaných vozidiel jazdil pod vplyvom alkoholu.

Škoda na smetiarskom aute, ktoré malo zdemolovanú kabínu, sa odhaduje na 20.000 eur, škoda na kamióne s návesom na 11.000 eur, informovala policajná hovorkyňa.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 37 246
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 771
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 20 969
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 762
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 167
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 014
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 630
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 614
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 357
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 755

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.