Na vývoji poľského auta s hmotnosťou 1300 kg sa podieľal aj známy britský dizajnér Lee Noble. Predná časť je pre športové auto typicky znížená pre lepšie aerodynamické vlastnosti.
Dominantné otvory nasávania vzduchu na krajoch predného nárazníka slúžia na chladenie brzdového systému.
Auto dlhé 4450 mm a široké 2056 mm má výšku 1190 mm. Rozchod kolies na oboch nápravách je 1744 mm a rázvor dosahuje 2695 mm.
Štandardne bude karoséria vyrobená z vysokopevnostnej ocele. Na styk s vozovkou využije Hussarya 19-palcové disky z ľahkých zliatin obuté v pneumatikách s rozmerom 255/35 vpredu a 335/30 vzadu.
Za príplatok ponúka výrobca vylepšenia. Napríklad, doplnky z uhlíkových vlákien v exteriéri a interiéri, ale aj vyladenie motora a zvýšenie jeho výkonu zo základných 650 koní na celkových 700 koní.
Arrineru Hussaryu poháňa osemvalec s objemom 6,2 litra. Vďaka výkonu základnej verzie 478 kW a maximálnemu krútiacemu momentu na úrovni 820 Nm zrýchli Hussarya z pokoja na 100 km/h za 3,2 sekundy. Na 200 km/h potrebuje ďalších 8,9 sekundy.
Maximálna rýchlosť superšportu je 340 km/h. Spustenie sériovej výroby príde na rad v najbližších mesiacoch. Poliaci plánujú vyrobiť približne sto kusov ročne.
Na videu si môžete pozrieť zábery z testovania z roku 2013, ktorého sa zúčastnil aj dizajnér Lee Noble.