Hyundai pripravil malé SUV ix25 len pre Čínu

Hyundai chce byť najobľúbenejšou značkou Číňanov.

(Zdroj: zigwheels.com)

Hyundai na medzinárodnom autosalóne v Pekingu predstavil štúdiu budúceho sériového modelu ix25.

Malé SUV, ktoré má byť strategickým pilierom značky na najväčšom automobilovom trhu sveta, začne automobilka predávať v druhej polovici tohto roka. No zatiaľ výlučne v Číne.

Po dizajnovej stránke je štúdia ix25 založená na evolúcii dizajnového jazyka Fluidic Sculpture 2.0.

Reálny vzhľad je pre nás kombináciou súčasných modelov značky Hyundai, najmä veľkého Santa Fe. Nevieme sa však zbaviť dojmu, že si koncept ix25 požičal niečo aj od sesterskej Kie Soul.

Článok pokračuje pod video reklamou

Štúdia ix25 poháňaná benzínovým štvorvalcom 2,0 litra z konštrukčného radu Nu má dĺžku 4.270 mm, šírku 1.780 mm a výšku 1.630 mm na rázvore 2.590 mm.

Uvedením nového modelu na čínsky trh v druhom polroku 2014 spoločnosť Hyundai Motor skompletizuje svoju ponuku modelov SUV pre čínsky trh. V súčasnosti ju tvoria modely ix25, ix35, Santa Fe a Grand Santa Fe.

Cieľom značky Hyundai je "prepracovať sa do pozície najobľúbenejšej značky čínskych zákazníkov za pomoci vysoko kvalitných modelov, ako je SUV ix25, ktoré bolo strategicky vyvinuté špeciálne pre Čínu a novej limuzíny Genesis".

Napriek vyhláseniam, že malé SUV ix25 je určené len pre čínsky trh, by sme neboli prekvapení, keby sa za krátky čas dostalo aj do Európy.

zdroj: Hyundai

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Ochrana pred tropickou horúčavou
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000€
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  6. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Keď Slováci krotia morský vietor
  2. Ochrana pred tropickou horúčavou
  3. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  4. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  5. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  6. Škôlka od srdca
  7. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000€
  8. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  9. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  10. Križovatka si vyžiada rozsiahlu odstávku teplej úžitkovej vody
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 15 162
  2. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 9 681
  3. Vizuálny smog je problém 9 543
  4. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 7 417
  5. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 5 445
  6. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 4 577
  7. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 4 397
  8. Dovolenka pri Mŕtvom mori a tipy na overené hotely 3 727
  9. Historickým vláčikom sa prichádza previezť stále viac turistov 3 630
  10. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 491