SME

Opel Astra Eco4 & Opel Astra Classic

Astra Eco4 potvrdila extrémnu hospodárnosť ... Astra Classic útočí na zákazníka ...


Astra Eco4 potvrdila extrémnu hospodárnosť

Počas testovacích jázd, ktorých sa pri príležitosti brnenského autosalónu zúčastnilo 30 českých a slovenských motoristických novinárov, potvrdil Opel Astra Eco4 svoju povesť extrémne hospodárneho auta. Horúca novinka automobilky Opel, ktorá práve vstupuje na český a slovenský trh, dosiahla počas testovacej jazdy cestami južnej Moravy neuveriteľnú spotrebu 2,737 litrov na sto kilometrov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Trasa viedla z Brna do Valtíc po bežných komunikáciách mimo diaľnicu a dvojčlenné posádky ju museli absolvovať do 150 minút. Výsledky všetkých 15 posádok sa pomestili do impozantného rozpätia 2,737 až 3,645 l/100 km! Astru Eco4, víťaza prestížnej nemeckej Mobil Economy Run, poháňa preplňovaný vznetový štvorvalec s objemom 1,7 l s priamym vstrekovaním paliva, šestnásťventilovou technikou a medzichladičom stlačeného vzduchu. Astra Eco4 sa v týchto dňoch dostáva aj na slovenský trh.

SkryťVypnúť reklamu


Astra Classic útočí na zákazníka

Opel Astra Classic sa v týchto dňoch stala ešte atraktívnejšou, keď na všetky modely Classic ponúka importérska spoločnosť jednotnú zľavu z cenníkovej ceny vo výške 60-tisíc korún. Základný model Astra Classic s motorom 1.4 a výkonom 44 kW/60 k v 5-dverovej verzii a výbave GL je teraz k dispozícii už od 289 900 Sk, štvordverová limuzína od 310 900 Sk a praktické kombi Caravan už od 337 900 Sk.

Astra Classic nič nestratila zo svojej popularity ani príchodom novej generácie Astry v roku 1998. Všetkým motorom Astry Classic, základnému 1,4 l, výkonnejšiemu 1,6 l (55 kW/75k) i najnovšiemu 1,6 16V Ecotec s výkonom 74 kW/100 k sú vlastné vitalita a hospodárnosť. Základný model GL už má štandardne napríklad imobilizér, anatomicky tvarované sedadlá, vnútorné ovládanie spätných zrkadiel a delené zadné sedadlá pre väčšiu flexibilitu interiéru. Verzia GLS zasa centrálne zamykanie, otáčkomer, posilňovač riadenia, predné hmlovky a výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča. K dispozícii sú aj cenovo zvýhodnené mimoriadne sady výbav ako airbagy, ABS a elektrické ovládanie predných okien a spätných zrkadiel.

SkryťVypnúť reklamu

Autor: ka-jg-op

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 12 786
  2. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 5 582
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 5 434
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 3 290
  5. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 146
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 799
  7. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 2 417
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy? 2 395
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (18. - 24.4.1925)
  2. Ján Škerko: Popriem všetko čím som žil a čomu som veril, len sa mi vráť
  3. Vladimír Bojničan: Prečo je Západ vyspelý, Rusko zaostalé a my uviaznutí na polceste
  4. Ján Valchár: Ropa ako nenabitá zbraň II.
  5. Štefan Šturdzík: Rakovina
  6. Viktor Pamula: Máme konsenzus v zahraničnej politike ?
  7. Rado Surovka: Pomáhať a chrániť ?
  8. Aleksander Prętnicki: Posledná audiencia - Bratislavský expres
  1. Martin Ondráš: Slintačka a krívačka - prečo to celé nesedí 45 920
  2. Vlado Jakubkovič: Otvorený list Generálnemu prokurátorovi 19 546
  3. Michael Achberger: Revolučný trik na chudnutie: Ženy si ho pochvaľujú, trvá len 5 minút denne 19 244
  4. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 17 960
  5. Marcel Rebro: Armádny kaplán: všetci chlapci sú mŕtvi. Pošlite drony, nech ich pomstíme 13 514
  6. Rado Surovka: Keby blbosť kvitla 12 317
  7. Viktor Pamula: Rozklad ministerstva zahraničných vecí pokračuje 10 533
  8. Viera Gáliková: Pelíšky - prečo tri pokusy o samovraždu 10 346
  1. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
  2. Radko Mačuha: Kotlár je génius, objavil Tučík.
  3. Marcel Rebro: Fico potvrdil účasť na májových oslavách v Moskve. Prispejme mu na letenku
  4. Věra Tepličková: Predveľkonočné pašie alebo Aký štát, také Turínské plátno
  5. Radko Mačuha: Prejav Roberta Fica v Moskve. ( fikcia)
  6. Marcel Rebro: Raketový útok v Sumoch je aktom štátneho terorizmu
  7. Radko Mačuha: Čurilla? Veď to je magor.
  8. Věra Tepličková: Opäť bližšie ku snu stať sa policajtom
SkryťZatvoriť reklamu