Audi RS7 bude už čoskoro ťažiť z modernizácie, ktorá sa onedlho objaví aj na modeloch A7 a S7 Sportback.
Dizajnové zmeny exteriéru zahŕňajú šesťuholníkovú masku chladiča s vnútorným vzorom včelieho plástu a prepracovaný nárazník s vetracími otvormi po jeho stranách.
Zákazníci budú mať k dispozícii jeden z troch voliteľných dizajnových balíčkov, ktoré obsahujú doplnky v lesklej čiernej farbe, matnom hliníku alebo z karbónu.
Do ponuky sa dostali štyri nové laky karosérie: čierna farba „Mythos Black“, strieborná „Floret Silver“, biela „Glacier White“ a modrá „Sepang Blue“.
Zliatinové disky kolies s priemerom 20-palcov je možné vymeniť za ešte o jeden palec väčšie, dostupné v troch rôznych farbách.
V noci svieti novými svetlami
Štandardná výbava vynoveného Audi RS7 obsahuje aj LED svetlomety. Za príplatok sú však k dispozícii najmodernejšie svetlomety Matrix LED s maximálnym účinkom a minimálnym efektom oslnenia protiidúcich vozidiel.
V interiéri Audi prepracovalo RS športové sedadlá a prístrojový panel s novými ovládačmi ventilácie vzduchu. Úpravy sa dočkali aj pádla pod volantom na radenie prevodových stupňov a emblém quattro.
Novinkou je ďalšia generácia multimediálneho systému MMI s navigáciou. Srdcom technológie sú grafické akcelerátory známej spoločnosti nVidia.
Pohonnej jednotky 4.0 TFSI sa tentoraz konštruktéri nedotkli a tak aj naďalej vyprodukuje výkon 412 kW (560 k). Krútiaci moment 700 Nm je dostupný od 1.750 do 5.500 otáčok za minútu.
Audi RS 7 dosiahne z pokoja rýchlosť 100 km/h za 3,9 sekundy za čo vďačí aj systému Launch Control a pohonu 4x4. Príplatkový paket zdvihne hranicu maximálnej rýchlosti z 280 km/h na 305 km/h.
Z úsporných dôvodov vypína štyri valce
Faceliftované Audi RS7 by si malo vystačiť v priemere s 9,5 litrami benzínu na 100 km jazdy. Svoju zásluhu na ekonomike prevádzky tak výkonného motora má aj systém Cylinder on demand (COD), ktorý je zodpovedný za odpájanie polovice – štyroch valcov v prípade nízkeho zaťaženie motora.
S pohonnou jednotkou spolupracuje osemstupňová dvojspojková prevodovka tiptronic so športovým programom. Posledný – ôsmy stupeň je extrémne „dlhý“ a určený pre jazdu na diaľnici.
V ponuke sa nachádza aj príplatkový, športový samosvorný diferenciál pre zadnú nápravu. Pre extrémne zaťaženie sú určené karbón-keramické ventilované brzdové kotúče.
Nemci objednávkovú knihu na Audi RS 7 Sportback otvoria v treťom štvrťroku 2014. Základnú cenu stanovili na 113.300 eur.