SME
Piatok, 12. august, 2022 | Meniny má Darina

Legendárne Iveco Daily bude komfortnejšie

Modernizácia zasiahla najmä kabínu, ktorá je komfortnejšia a najmä tichšia. Tiež má byť výrazne účinnejšia klimatizácia.

Okrem podstatných technických  zmien  na každodennú prácu bokom neostal ani dizajn kabíny s novými svetlami.Okrem podstatných technických zmien na každodennú prácu bokom neostal ani dizajn kabíny s novými svetlami. (Zdroj: IVECO)

Na európsky trh práve prišla už tretia generácia modelu Iveco Daily, ktorá je najpredávanejším modelom značky 35 rokov.

Modernizácia zasiahla kabínu, ktorá je komfortnejšia a najmä tichšia. Tiež má byť výrazne účinnejšia klimatizácia a vodič nepocíti zmenu komfortu riadenia ani pri zmene zaťaženia.

Prichádza s dlhším rázvorom

Iveco Daily s rámovou konštrukciou podvozka umožňuje postaviť množstvo verzií s celkovou hmotnosťou od 3,5 tony až po 7 ton.

Tretia generácia Daily prináša nový pomer medzi rázvorom a celkovou dĺžkou auta a tiež dĺžkou ložnej plochy.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Pribudli tak nové dodávkové verzie s objemom 18 a 20 metrov kubických a tiež základný model s objemom 11 metrov kubických.

Celkovo Iveco skrátilo zadný previs karosérie a natiahlo rázvor náprav na 3520 a 4100 milimetrov.

Náklad netreba vysoko dvíhať

Všetky modely kategórie do 3,5 tony majú novú prednú nápravu. Prepracovanie podvozka znížilo nakladaciu hranu o 5,5 centimetra. Priechodnosť terénom však ostala rovnaká.

Samozrejmosťou ostávajú verzie určené pre vyššie zaťaženie až do 7 ton, ktoré majú zadnú nápravu s dvojmontážou a na výber skriňovú verziu alebo valník.

V porovnaní s odchádzajúcou generáciou má novinka z 80 percent úplne modernizovaný podvozok. Ostala akurát rovnaká filozofia s rámovou konštrukciou.

Ušetrili hmotnosť v prospech nákladu

Na vybrané trhy príde verzia 3,0 Natural Power EEV na zemný plyn CNG, ktorá má maž najnižšie prevádzkové náklady vo svojej kategórii.

SkryťVypnúť reklamu

Iveco Daily Van je jednou z najľahších dodávok vôbec, pretože pohotovostnú hmotnosť má len 2050 kilogramov a zároveň patrí na vrchol aj v úžitkovej hmotnosti.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Shell: So znižovaním emisií to myslíme vážne
  2. Domčeky trulli mali byť dočasným bývaním v snahe neplatiť dane
  3. Energetici prinavrátia Pečnianskemu lesu pôvodnú biodiverzitu
  4. Kam príde, tam vypredá. Nitran vymýšľal vlastný cider dva roky
  5. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku
  6. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur
  7. Prehľad a automatizácia
  8. Odomknite si články na mobile a počítači. Stačí jedno predplatné
  1. Domčeky trulli mali byť dočasným bývaním v snahe neplatiť dane
  2. Energetici prinavrátia Pečnianskemu lesu pôvodnú biodiverzitu
  3. Z vývoja paliva pre Formulu 1 ťažia aj bežní vodiči
  4. Trenčín potrebuje nový impulz!
  5. Shell: So znižovaním emisií to myslíme vážne
  6. Sezóna slovenského ovocia je v plnom prúde
  7. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur
  8. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku
  1. Kam príde, tam vypredá. Nitran vymýšľal vlastný cider dva roky 14 397
  2. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku 10 841
  3. Domčeky trulli mali byť dočasným bývaním v snahe neplatiť dane 10 516
  4. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur 7 614
  5. Pláže Dominikánskej republiky kraľujú medzi najlepšími na svete 6 561
  6. 100 ovocných druhov, ktoré u nás dokážeme pestovať 4 779
  7. Dráčik nepúta príbehom, ale perlami ducha 3 381
  8. Kde u nás kúpite domácke potraviny 2 956
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Blogy SME

  1. Miroslav Galovič: Cykloleto 2022. Časť 3 - Budatínsky hrad. Exteriér a park.
  2. Maťo Chudík: Nedopovedané príbehy
  3. Pavel Macko: Máme ľutovať podnikateľa Hambálka alebo vojnové obete jeho kumpánov?
  4. Tupou Ceruzou: Igor, poď už dole!
  5. Marian Nanias: Jadrová energia – Olivia Newton-John - úžasná umelkyňa – úžasná rodina.
  6. Ján Škerko: Sulík alebo Matovič? Kto to myslí so Slovenskom dobre a kto nie
  7. Júlia Piraňa Mikolášiková: Herečka Karin Haydu nespáchala poisťovací podvod. Prokurátorka rozhodla po viac ako deviatich rokov
  8. Ján Šeďo: Okrem vlády nás dobehla aj iná pohroma - Covid a nepára sa s nami.
  1. Věra Tepličková: A to je koniec, vážení! Čaká nás už len zima, hlad a beznádej... Ak nezasiahne Matovič... 129 578
  2. Tomáš Harustiak: Kto šetrí ma za tri / Ako vyžiť z minimálnej mzdy ? / Dá sa vyžiť z minimálnej mzdy ? / Prečo Slováci nemajú peniaze / Ako vyžiť z dôchodku / 14 083
  3. Jozef Drahovský: Priechod na druhý svet je v Bratislave 10 472
  4. Ján Šeďo: Očovčania majú do zajtra hladovku, obchod "stráži" medveď ! 9 880
  5. Post Bellum SK: Dovolenka v Juhoslávii ako príležitosť na emigráciu 8 799
  6. Martin Sústrik: Korupcia v ruskej armáde 7 965
  7. Monika Nagyova: Moja babka zažila kvôli podvodníkom trýznivé minúty, ktoré by neželala nikomu. 5 647
  8. Ingrid Tkáčiková: Poslanec Kuriak, ďakujem, že viem to, čo na Slovensku nechcem 3 363
  1. Monika Nagyova: Moja babka zažila kvôli podvodníkom trýznivé minúty, ktoré by neželala nikomu.
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 45. - Arktída - Posledná plavba lode Karluk 3/3 - Návrat do civilizácie, 1914
  3. Jiří Ščobák: Kde dnes môžeme ušetriť? Znížiť spotrebu a náklady?
  4. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Ružinovská televízia - pod kontrolou politikov
  5. Jiří Ščobák: Proč bychom si měli zapamatovat jméno Anna Chadimová? Co nám po ní zůstalo?
  6. Jiří Ščobák: Krásne a zaujímavé historické poistné zmluvy: Existovala aj čisto slovenská poisťovňa? A čo bola „zmluva odvážna“?
  7. Monika Nagyova: O žene, ktorá milovala rúško
  8. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Novomestská parkovacia: Firma bez kontroly, ktorá nepodnikala, iba míňala
SkryťZatvoriť reklamu