Na európsky trh práve prišla už tretia generácia modelu Iveco Daily, ktorá je najpredávanejším modelom značky 35 rokov.
Modernizácia zasiahla kabínu, ktorá je komfortnejšia a najmä tichšia. Tiež má byť výrazne účinnejšia klimatizácia a vodič nepocíti zmenu komfortu riadenia ani pri zmene zaťaženia.
Prichádza s dlhším rázvorom
Iveco Daily s rámovou konštrukciou podvozka umožňuje postaviť množstvo verzií s celkovou hmotnosťou od 3,5 tony až po 7 ton.
Tretia generácia Daily prináša nový pomer medzi rázvorom a celkovou dĺžkou auta a tiež dĺžkou ložnej plochy.
Pribudli tak nové dodávkové verzie s objemom 18 a 20 metrov kubických a tiež základný model s objemom 11 metrov kubických.
Celkovo Iveco skrátilo zadný previs karosérie a natiahlo rázvor náprav na 3520 a 4100 milimetrov.
Náklad netreba vysoko dvíhať
Všetky modely kategórie do 3,5 tony majú novú prednú nápravu. Prepracovanie podvozka znížilo nakladaciu hranu o 5,5 centimetra. Priechodnosť terénom však ostala rovnaká.
Samozrejmosťou ostávajú verzie určené pre vyššie zaťaženie až do 7 ton, ktoré majú zadnú nápravu s dvojmontážou a na výber skriňovú verziu alebo valník.
V porovnaní s odchádzajúcou generáciou má novinka z 80 percent úplne modernizovaný podvozok. Ostala akurát rovnaká filozofia s rámovou konštrukciou.
Ušetrili hmotnosť v prospech nákladu
Na vybrané trhy príde verzia 3,0 Natural Power EEV na zemný plyn CNG, ktorá má maž najnižšie prevádzkové náklady vo svojej kategórii.
Iveco Daily Van je jednou z najľahších dodávok vôbec, pretože pohotovostnú hmotnosť má len 2050 kilogramov a zároveň patrí na vrchol aj v úžitkovej hmotnosti.