Legendárne Iveco Daily bude komfortnejšie

Modernizácia zasiahla najmä kabínu, ktorá je komfortnejšia a najmä tichšia. Tiež má byť výrazne účinnejšia klimatizácia.

Okrem podstatných technických zmien na každodennú prácu bokom neostal ani dizajn kabíny s novými svetlami.(Zdroj: IVECO)

Na európsky trh práve prišla už tretia generácia modelu Iveco Daily, ktorá je najpredávanejším modelom značky 35 rokov.

Modernizácia zasiahla kabínu, ktorá je komfortnejšia a najmä tichšia. Tiež má byť výrazne účinnejšia klimatizácia a vodič nepocíti zmenu komfortu riadenia ani pri zmene zaťaženia.

Prichádza s dlhším rázvorom

Iveco Daily s rámovou konštrukciou podvozka umožňuje postaviť množstvo verzií s celkovou hmotnosťou od 3,5 tony až po 7 ton.

Tretia generácia Daily prináša nový pomer medzi rázvorom a celkovou dĺžkou auta a tiež dĺžkou ložnej plochy.

Článok pokračuje pod video reklamou

Pribudli tak nové dodávkové verzie s objemom 18 a 20 metrov kubických a tiež základný model s objemom 11 metrov kubických.

Celkovo Iveco skrátilo zadný previs karosérie a natiahlo rázvor náprav na 3520 a 4100 milimetrov.

Náklad netreba vysoko dvíhať

Všetky modely kategórie do 3,5 tony majú novú prednú nápravu. Prepracovanie podvozka znížilo nakladaciu hranu o 5,5 centimetra. Priechodnosť terénom však ostala rovnaká.

Samozrejmosťou ostávajú verzie určené pre vyššie zaťaženie až do 7 ton, ktoré majú zadnú nápravu s dvojmontážou a na výber skriňovú verziu alebo valník.

V porovnaní s odchádzajúcou generáciou má novinka z 80 percent úplne modernizovaný podvozok. Ostala akurát rovnaká filozofia s rámovou konštrukciou.

Ušetrili hmotnosť v prospech nákladu

Na vybrané trhy príde verzia 3,0 Natural Power EEV na zemný plyn CNG, ktorá má maž najnižšie prevádzkové náklady vo svojej kategórii.

Iveco Daily Van je jednou z najľahších dodávok vôbec, pretože pohotovostnú hmotnosť má len 2050 kilogramov a zároveň patrí na vrchol aj v úžitkovej hmotnosti.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  2. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  3. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  6. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  9. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  10. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  1. Dovolenka snov či chladnička plná jedla? Oslavujte s BILLA
  2. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  3. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  4. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  5. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  6. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  7. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  8. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  9. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  10. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 16 401
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 969
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 465
  4. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 713
  5. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 586
  6. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 8 246
  7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 7 112
  8. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 5 776
  9. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 5 536
  10. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 5 232