Môže sa začať výstavba úseku rýchlostnej cesty R2 pri Zvolene

V roku 2015 by mala byť ukončená výstavba úseku R2 medzi Zvolenom a Pstrušou.

(Zdroj: NDS)

Výstavba rýchlostnej cesty R2 medzi Zvolenom a Pstrušou sa môže začať, s sobotu 12. júla nadobudla účinnosť zmluva o dielo.

Zmluvu podpísali zástupcovia Národnej diaľničnej spoločnosti, skupiny Corsán – Corviam Construcción, S.A. a Chemkostavu IS.

"Rýchlostná cesta R2 Zvolen, východ - Pstruša spolu s nadväzujúcim úsekom Pstruša – Kriváň napoja región okolo Zvolena a Detvy k existujúcej sieti diaľnic a rýchlostných ciest. Po dokončení úseku sa takmer 80 percent obyvateľov Banskobystrického kraja dostane do 45 minút k európskej diaľničnej sieti," informoval Michal Fúrik, hovorca NDS.

Článok pokračuje pod video reklamou

Celková dĺžka úseku rýchlostnej cesty je 7,8 km. Začína sa križovatkou Zvolenská Slatina s privádzačom cesty I/50 pred obcou Zvolenská Slatina. Pokračuje severne od tejto obce, obíde zo severu Vígľaš a končí pred križovatkou Pstruša pri miestnej časti obce Vígľaš – Pstruša.

Zo siedmich plánovaných mostov na tomto úseku bude mať najdlhší vyše 460 metrov. Protihlukové steny budú mať dĺžku 3,5 km.

Úsek bude postavený za 82,3 milióna eur a financujú ho z Operačného programu Doprava (2007 – 2013).

Vodiči by po R2-ke medzi Zvolenom a Pstrušou mohli jazdiť už v roku 2016.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 37 246
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 771
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 20 969
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 762
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 167
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 014
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 630
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 614
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 357
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 755

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.