Jaguar prezradil ďalšie technické detaily modelu XE. Britská značka sľubuje inovácie, ktoré podľa nej nie sú v danom segmente bežné.
Zavesenie kolies s integrovanými ramenami zadnej nápravy využívajú vlajkové lode automobiliek ako napríklad Tesla Model S a objaviť sa má aj v Mondeu.
Výrobca si od neho sľubuje zlepšenie jazdných vlastností, výbornú spätnú väzbu, zníženie hluku od podvozku a komfortnejšiu jazdu v porovnaní s bežnou viacprvkovou nápravou.
Predná náprava s dvomi priečnymi ramenami vychádza z technológie použitej v modeli F-Type. XE bude zároveň prvým Jaguarom vybaveným najnovšou generáciou elektrického posilňovača riadenia.
Oproti hydraulickému má podľa automobilky výhodu v možnostiach jeho nastavenia pre lepšiu odozvu z riadenia.
Ku skroteniu zadného pohonu napomôže All Surface Progress Control (ASPC).
Tento elektronický trakčný systém pracuje ako tempomat v nízkej rýchlosti, čím dosiahne lepšiu trakciu aj na klzkých povrchoch bez toho, aby vodič používal pedále.
Výrobca tvrdí, že mu nerobí problém ani pohnutie a rozbeh v extrémnych podmienkach. Verejná premiéra Jaguaru XE je naplánovaná na 8. september tohto roku.