Renault bude pre Fiat vyrábať úžitkové vozidlá

Dohoda medzi Fiatom a Renaultom patrí medzi najväčšie za posledné roky na poli úžitkových vozidiel v Európe.

Renault predstavil novú generáciu modelu Trafic len nedávno.(Zdroj: Renault)

Renault a Fiat podpísali dohodu, podľa ktorej bude francúzska značka dodávať Fiatu ľahké úžitkové vozidlá na báze existujúcej platformy Renault.

Obaja partneri potvrdili, že styling vozidiel Fiat bude vyvinutý talianskou značkou a bude prezentovať výrazné dizajnové prvky oddelenia Fiat Professional.

Zatiaľ nepomenované vozidlo by mal vyrábať Renault pre Fiat vo Francúzsku od druhého štvrťroka 2016. Teraz nepoznáme žiadne podrobnosti ohľadom veľkosti alebo typu vozidla, ktoré Renault pre Fiat pripraví.

Článok pokračuje pod video reklamou

V súčasnosti je ponuka úžitkových vozidiel Renault postavená na kompaktnom modeli Kangoo, strednej dodávke Trafic a najväčšom modeli Master. Každý zo spomenutých modelov je k dispozícii v širokom spektre dĺžok i ďalších voliteľných rozmerov karosérie.

Fiat v súčasnosti ponúka o jeden model naviac. Najmenším „úžitkáčom“ je Fiorino a v hierarchii nad ním stojí Doblo.

Medzi Doblom a najväčším modelom Ducato si svoje miesto ešte našiel model Scudo (na obrázku vľavo).

Výber Renaultu ako partnera Fiatu nie je náhodný. Francúzska značka je najväčší výrobca úžitkových vozidiel v Európe za posledných viac ako 15 rokov.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  2. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  3. ČSOB: Najlepšou ochranou proti hackerom sú vzdelaní klienti
  4. Viete, kto stojí za udalosťami Novembra 89?
  5. V Nemocnici Košice-Šaca pomohla bariatria prvým dvom pacientom
  6. Nevymením peniaze Humenčanov za hodnotenie jednej mimovládky
  7. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  8. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  9. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  10. Dva rekordy na druhý pokus
  1. ČSOB: Najlepšou ochranou proti hackerom sú vzdelaní klienti
  2. Viete, kto stojí za udalosťami Novembra 89?
  3. V Nemocnici Košice-Šaca pomohla bariatria prvým dvom pacientom
  4. Prijatie delegácie z Kyjevskej národnej ekonomickej univerzity
  5. Nevymením peniaze Humenčanov za hodnotenie jednej mimovládky
  6. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  7. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  8. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  9. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  10. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 33 349
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 29 673
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 18 021
  4. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 653
  5. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 7 919
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 113
  7. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy 4 498
  8. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu 4 243
  9. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 4 223
  10. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká 4 127

Téma: Renault


Článok je zaradený aj do ďalších tém Fiat Punto, Bravo, 500, Ducato, ... na Auto.sme.sk

Hlavné správy zo Sme.sk

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Zimný alebo letný, aký čas bude mať Slovensko

Na čo je vlastne dobrá zmena času.

Komentár Petra Schutza

Len či nebola konečnou zadávateľkou veštica

Tóthovo svedectvo o sledovaní je na úrovni nepriameho dôkazu proti Kočnerovi.

Neprehliadnite tiež