Garáž: Skúšame legendárnu Toyotu, najnovšie Subaru a luxusný Hyundai

V poslednej Garáži série sa zameriame na ázijské značky a ukážeme luxusnú limuzínu Genesis, ktorá má konkurovať nemeckým automobilom.

(Zdroj: Tomáš Kelement)

Prichádza posledný diel prvej série Garáž. Tematicky sme zaostrili na Áziu a automobily, ktoré výrazne ovplyvnili automobilový svet. Z množstva legiend ďalekého východu vyberáme Toyotu Celica.

Prvú generáciu vyrobili len preto, že Japonsko nemalo konkurenta pre vtedy veľmi úspešný Ford Mustang.

Celica však nešla cestou veľkých motorov, ale špičkovej techniky. V čase, keď u nás nabiehala do výroby Škoda 100, Toyota ukázala auto, ktoré malo z motora objemu 1,6 litra výkon 108 koní a išlo 180 kilometrov za hodinu.

Legenda STI stále žije

Subaru sa s rozširovaním počtu modelov stáva značkou so širokým záberom, ale jej momentálnu úroveň dokumentuje vždy aktuálna generácia ikonického modelu STI.

Našťastie, športový sedan nepostihlo rovnaké nešťastie ako Mitsubishi Evo a s novým STI sa zabavíte a pôjdete rýchlo. Ako je to v porovnaní s minulou generáciou, uvidíte v Garáži.

Hyundai prekvapil

Z továrne Hyundai vyšiel luxusný sedan nadupaný novou technikou. Za dané peniaze je to veľmi slušné auto a v porovnaní s veľkou konkurenciou chýba už len viac motorov na výber.

Luxus s pohonom všetkých kolies má na palube najmodernejšiu techniku a dobre vyladené asistenčné systémy. V tomto prípade musia ísť predsudky bokom.

Reláciu vo vyššom rozlíšení si môžete pozrieť na tomto odkaze.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 9 281
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 5 222
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 454
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 2 124
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 030
  6. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 921
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 746
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 1 627
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 445
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 893

Téma: TV Garáž


Článok je zaradený aj do ďalších tém Toyota Yaris, RAV4, Auris, Corolla, ... na Auto.sme.sk

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Civilizovaná divočina. Na severe Slovenska to záhadne funguje

Oravská Polhora pôsobí ako vymyslená. Nízka nezamestnanosť, vysoká pôrodnosť, kultúra. Šéfuje jej len 33-ročný starosta.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.