Opel Vivaro: praktický s atraktívnym vzhľadom

Onedlho v Bruseli na autosalóne úžitkových automobilov predstaví Opel svoj nový úžitkový model Vivaro. Ide o praktickú dodávku s komfortným interiérom, bohatou výbavou a vysokou kvalitou spracovania každého (...)

Onedlho v Bruseli na autosalóne úžitkových automobilov predstaví Opel svoj nový úžitkový model Vivaro. Ide o praktickú dodávku s komfortným interiérom, bohatou výbavou a vysokou kvalitou spracovania každého detailu, podobnou osobným automobilom. Vivaro sa bude vyrábať v dvoch verziách celkovej hmotnosti - do 2,7 a 2,9 t. Bude mať moderné pohonné jednotky, jazdné vlastnosti porovnateľné s osobnými automobilmi, priestrannú a ergonomicky riešenú kabínu a bohatú bezpečnostnú výbavu. Dlhé servisné intervaly u Vivara sa predĺžia na 30-tisíc km alebo na dva roky. Vivaro sa bude dodávať v dvoch verziách rázvoru náprav - kratší s 3098 mm, dlhší s hodnotou 3498 mm. Maximálny objem skrine dosahuje takmer 6 m3. Na trh prídu najprv skriňové verzie, neskôr aj kombi na prepravu osôb.



Bohatý je aj zoznam výbav na želanie a pripomína ponuku bežnú skôr v sektore osobných automobilov než v segmente ľahkých úžitkových automobilov. Z výbavy si zákazník môže vyberať z ponuky kvalitných autorádií a komunikačných systémov ako pri luxusnej Omege. V ponuke nebude chýbať ani navigačný systém a autorádio so zabudovaným mobilným telefónom so sadou hands-free. Funkcie audiosystému vrátane meniča na štyri CD disky bude vodič ovládať pomocou tlačidiel priamo na volante. Vivaro bude mať aj tzv. Flex Fix System, čo znamená, že vďaka sústave nastaviteľných kotviacich bodov umožní bezpečne upevniť prevážané predmety.



Dva úsporné preplňované vznetové motory s priamym vstrekovaním systému Common Rail s výkonmi 60 kW/82 k a 74 kW/100 k budú poháňať kolesá prednej nápravy. Ponuku rozšíri šestnásťventilový zážihový štvorvalec s objemom 2,0 l a výkonom 88 kW/120 k a neskôr aj turbodiesel s objemom 2,5 l a výkonom 98 kW/133 k. Okrem verzie so základným motorom s výkonom 59 kW/80 k budú všetky ostatné modely Opel Vivaro štandardne vybavené manuálnou šesťstupňovou prevodovkou.



Silnou stránkou karosérie Vivara bude tvarová presnosť a vysoká odolnosť proti korózii. Opel bude na ňu poskytovať 12-ročnú záruku proti prehrdzaveniu.



Šesť rôznych verzií Vivara ponúkne objemný priestor pre náklad. Základná dodávka s krátkym rázvorom bude mať objem približne 5 m3. Dĺžka úložnej plochy tejto verzie je 2,41 m, výška nákladového priestoru 1,38 m. Do takmer 6 m3 veľkej skrine 5,18 m dlhého Vivara s dlhším rázvorom možno bez problémov naložiť napríklad tri štandardné Euro-palety. Všetky verzie Vivara majú štandardne na pravej strane meter široké posuvné dvere, na prianie aj na opačnej strane.



Mimoriadny vnútorný priestor je charakteristický tiež pre modely určené na prepravu osôb. Aj tie budú s kratším i dlhším rázvorom a s dvoma i troma radmi pohodlných sedadiel až pre deväť osôb. Vo všetkých verziách možno sklápať zadnú lavicu a zväčšovať tak priestor pre náklad. Aj deväťmiestne Vivaro ponúka v zadnej časti priestor pre náklad s objemom takmer 1200 l. Opel Vivaro ako úžitkový automobil s nosnosťou 1,2 t sa na trhu objaví už v lete tohto roka.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  3. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  4. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  5. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  6. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  7. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  8. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  9. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  10. Rastie nám pokrivená generácia?
  1. Poslanec Borguľa žiada vládu o podporu pre Bratislavu
  2. Otvorenie akademického roka 2017/2018 na EU v Bratislave
  3. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  4. FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov
  5. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  6. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  7. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  8. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  9. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  10. Detské zúbky sú veda
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 6 022
  2. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to) 4 979
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 3 039
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 545
  5. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 1 642
  6. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 294
  7. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 1 267
  8. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície? 1 045
  9. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 033
  10. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 949

Hlavné správy zo Sme.sk

BRATISLAVA

Ftáčnik, Frešo, Droba a Kusý. Čo chcú z Bratislavy urobiť kandidáti na župana

Ako vidia kandidáti Bratislavský samosprávny kraj dnes a kam by mal smerovať? Sledujte diskusiu SME Naživo.

ŠPORT

Legenda Merckx o Saganovi: Súperi mu len nahrávajú

Merckx nevidel na MS poriadne preteky.

SVET

Café Európa: Európa po nemeckých voľbách

Aký dopad budú mať voľby v Nemecku na Európu i Slovensko? Sledujte diskusiu naživo.

Neprehliadnite tiež

Pozrite si je 30 najpredávanejších áut v Európe za prvý polrok

Úspech zaznamenal Volkswagen Tiguan aj Citroen C3.

Dopravná hádanka: Absolvovali by ste túto skúšku v autoškole?

Dá sa zaradiť do odbočovacieho pruhu, keď je v ňom veľa áut?

Dopravná hádanka: Absolvovali by ste túto skúšku v autoškole? (riešenie)

Dá sa zaradiť do odbočovacieho pruhu, keď je v ňom veľa áut?

Nový vynález môže výrazne zlepšiť opravu výtlkov

Mestá by ušetrili na drahej údržbe ciest aj na čase opráv.