Hyundai odhalil tvary nového konkurenta Fabie

Pozrite si, ako bude vyzerať opticky výrazne širší a robustnejší Hyundai i20. Nová generácia príde už na jeseň.

(Zdroj: Hyundai)

Ďalšia generácia modelu Hyundai i20 nesie jasné znaky nového dizajnu Fluidic Sculpture 2.0, ktoré auto rozšíria.

Skice ukazujú, že novinka bude vyzerať robustnejšie a najmä širšie ako súčasný model.

Ďalší evolučný stupeň dizajnu značky Hyundai je celkom pochopiteľný. Aj nová Fabia bude širšia a väčšina áut segmentu B vyzerá čoraz robustnejšie.

Finálnu podobou diela dizajnérov z európskeho centra Hyundai v Russelsheime uvidíme na jesennom autosalóne v Paríži.

Hyundai pri návrhu pracoval s opticky oddelenou strechou, pretože okrem stredných B stĺpikov budú na tmavo lakované aj zadné "C" stĺpiky.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  2. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  3. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  4. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  5. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  6. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  7. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  8. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  9. Dva rekordy na druhý pokus
  10. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  1. Nevymením peniaze Humenčanov za hodnotenie jednej mimovládky
  2. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  3. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  4. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  5. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  6. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  7. Company´s autumn in the High Tatras
  8. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  9. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  10. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 32 698
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 27 127
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 18 011
  4. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 469
  5. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 651
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 113
  7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 4 790
  8. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 4 413
  9. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu 4 225
  10. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká 4 117