SME
Utorok, 21. marec, 2023 | Meniny má Blahoslav
reklama

Motorku X132 Hellcat Speedster získa len 65 šťastlivcov

Americká firma si za každý motocykel X132 Hellcat Speedster pýta takmer 49-tisíc eur. Jedinečnosť je zaručená.

(Zdroj: Confederate Motors)

Sporadicky sa medzi našimi novinkami objavia aj zaujímavé motocykle, ktoré posudzujeme skôr z pohľadu dizajnu ako ukrytej techniky. Medzi vznešené kúsky rozhodne patrí posledný počin spoločnosti Confederate Motors.

Americká firma sa zaoberá obmedzenou produkciou vysokovýkonných a rozhodne nie lacných motoriek.

Motocykel X132 Hellcat Speedster je označený ako „muscle bike“, teda obdobou klasických amerických áut s veľkým a „svalnatým“ motorom.

Po zložení zálohy desaťtisíc amerických dolárov môže byť Hellcat Speedster váš. Musíte však patriť medzi 65 šťastlivcov, ktorí sú schopní zaplatiť aj zvyšok celkovej ceny, 65-tisíc dolárov (takmer 49-tisíc dolárov).

Za tie peniaze by ste však sedeli na skutočne exkluzívnom kúsku.

Dva litrové valce

Na pohon motocykla slúži dvojvalcový motor so zdvihovým objemom 2.163 cm3 s jedným kľukovým hriadeľom z kovanej ocele.

Agregát vyprodukuje výkon 90 kW (122 k), krútiaci moment 190 Nm a spolupracuje s päťstupňovou prevodovkou prispôsobenou na skutočne tvrdé zaobchádzanie.

Hlavné diely okolo motora sú frézované z hliníka používaného aj na stavby konštrukčných prvkov lietadiel. To všetko je pekne uložené v ručne zváranom rúrkovom ráme z tvrdenej ocele.

Medzi skutočne krásne kúsky patria kolesá z „uhlíkových vlákien“ (CFRP) s priemerom 18 palcov. Predný plášť je široký takmer deväť centimetrov a zadný úctyhodných 20 cm.

Kožou potiahnuté sedadlo, umiestnené vo výške len 72 cm nad zemou, dodáva motorke jedinečný výraz.

Len pre vyvolených

Motocykel Confederate X132 Hellcat Speedster si benzín nesie v špeciálnej nádrži vyrobenej z jedného (neuvedeného) materiálu, ktorá by mala byť odolná voči teplu, chemickému poškodeniu a nárazom.

Povrch nádrže s objemom približne 11 litrov je pokrytý uhlíkovými vláknami. Celková hmotnosť motorky sa pohybuje na úrovni 226 kg.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

reklama

Inzercia - Tlačové správy

  1. Amazon v Seredi dáva veciam druhý život
  2. Doba nízkych úrokov je späť. Garantovaná hypotéka 1,49%
  3. Neviditeľná technológia vás ochráni pred podvodom, stačí si ju v mobile aktivovať
  4. Bývanie, ktoré má všetkých "5P"
  5. Dostupný elektromobil podľa Volkswagenu? Privítajte ID.2all!
  6. Developer ITB pomáha naplniť túžbu po vlastnom bývaní
  7. Stáli pred krachom. Firmy prezrádzajú recept na prežitie kríz
  8. Ako môžu elektromobily znížiť náklady vašej firmy?
  1. Na čo myslieť pri prediktívnej údržbe?
  2. Stáli pred krachom. Firmy prezrádzajú recept na prežitie kríz
  3. Dostupný elektromobil podľa Volkswagenu? Privítajte ID.2all!
  4. Developer ITB pomáha naplniť túžbu po vlastnom bývaní
  5. Spoločnosť AGEL SK a VŠZaSP podpísali zmluvu o spolupráci
  6. Čo všetko potrebujete vedieť, ak chcete tehlovú fasádu
  7. Bývanie, ktoré má všetkých "5P"
  8. Nový e-book od BaseLinker Kompletný sprievodca po marketplacoch
  1. Doba nízkych úrokov je späť. Garantovaná hypotéka 1,49% 14 258
  2. Náš mobil môžu ovládať na diaľku, ale dá sa tomu zabrániť 13 514
  3. Ako riešia krízu v zahraničí? Nižšia daň, zmrazená cena potravín 10 946
  4. Čím je Azúrové pobrežie tak príťažlivé? Zistíte po pár chvíľach 9 055
  5. Jednoznačný recept na úspech? Buďte pripravení prispôsobiť sa 7 709
  6. Stáli pred krachom. Firmy prezrádzajú recept na prežitie kríz 5 853
  7. Okuliarové šošovky ZEISS SmartLife 3 204
  8. Amazon v Seredi dáva veciam druhý život 3 013
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Blogy SME

  1. Soňa Kallová: Mierotvorci Slovania alebo tradícia Svätoplukových prútov stále živá
  2. Ján Šeďo: Cár necestuje, nešoféruje, ľuďom tlačia do hlavy kaleráby.
  3. Miroslav Pollák: Odkiaľ pokiaľ s humorom
  4. Martina Paulenová: Otočiť sa, či pokračovať?
  5. Ján Serbák: Lanzarote - ostrov večnej jari, nevšednej prírody a jedinečnej architektúry - 4. časť
  6. Anna Miľanová: Pník 1,2... 2022
  7. Ján Serbák: Lanzarote - ostrov večnej jari, nevšednej prírody a jedinečnej architektúry - 3. časť
  8. Peter Žiak: Zákaz spaľovacích motorov = nešťastie pre Slovensko
  1. Matúš Baňas: Reforma vzdelávania na Slovensku - poďme spáliť aj posledné zvyšky toho dobrého, čo v slovenskom školstve ostalo 7 038
  2. Radovan Čipka: Ako Záborská znesvätila tému pomoci ženám 5 575
  3. Magdaléna Cifrová: Konečne potrestaný pedagóg na VŠVU a aké dôležité je ospravedlniť sa 4 813
  4. Martin Kugla: Nenechajte Valla zničiť Petržalku! 4 519
  5. Miroslav Žiak: Drogy ako biznis pre vyvolených na Slovensku? 2 531
  6. Michal Uherčík: Veľké riešenie alebo veľké fiasko. Parkovacie domy v Martine. 2 499
  7. Radovan Čipka: Podceňujeme intelekt tých, čo píšu "pekný chlapi" 2 474
  8. Viktor Pamula: Spolky v Spišskej Novej Vsi II 2 352
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 58. - Reinhold Messner: Antarktída - nebo aj peklo zároveň, 2/2 (1990)
  2. Monika Nagyova: Moje blogovanie dosiahlo plnoletosť. Čitatelia mi občas dajú zabrať.
  3. Jiří Ščobák: Chcete od Hegera krev?
  4. Jiří Ščobák: Jak vykrmit akvárium?
  5. Jiří Ščobák: Ako zdaniť dividendy z akcií a ETF? Ako konkrétne vyplniť daňové priznanie?
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 57. - Reinhold Messner: Antarktída - nebo aj peklo zároveň, 1/2 (1989)
  7. Jiří Ščobák: Recenze služby: Tři roky se Slovnaftbajkem (aneb Bratislava bez auta a električenky)
  8. Monika Nagyova: Máte v okolí ľudí posadnutých upratovaním? Niet im pomoci.
SkryťZatvoriť reklamu