Škoda ukázala hranatý interiér novej Fabie

Aj keď je tretia generácia Fabie kratšia oproti predchodkyni, má dlhší rázvor náprav a štedrejšiu ponuku vnútorného priestoru.

Česká automobilka postupne dávkuje fotografie novej Fabie. Potom, ako zverejnila rôzne skice a vzhľad exteriéru, prišiel na rad interiér.

Tomu dominujú hranaté tvary, ktoré možno vidieť hlavne na výduchoch kúrenia, či paneli s klimatizáciou.

Samotná fotka, ale aj tlačová správa Škody, potvrdzujú použitie MirrorLinku, ktorý poznáme z niektorých ďalších koncernových modelov.

Tretia generácia u nás obľúbeného auta je vôbec prvou Škodou s týmto systémom.

Hranaté tvary interiéru možno vidieť na líniách palubnej dosky, ale hlavne na výduchoch kúrenia, informačnom systéme, či paneli s ovládačmi klimatizácie.
Foto: Škoda

Napriek kratšej celkovej dĺžke vozidla je interiér o 8 mm dlhší vďaka nárastu rázvoru náprav. Lepšie vnútorné rozmery sa prejavia najmä priestorom v oblasti hlavy vodiča a spolujazdca.

O 15 litrov si polepšil aj batožinový priestor, ktorý s objemom 330 litrov vyniká nad konkurenciou.

Vo vnútri vozidla nájdeme aj to, čo výrobca z Mladej Boleslavy nazýva Simply Clever riešenia.

Vo Fabii tak môžeme nájsť u Škody známe veci ako nádobu na odpadky, sieťové vrecká na vnútorných stranách sedadiel, či škrabku na námrazu vo veku palivovej nádrže.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  2. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  3. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  4. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  5. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  6. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  7. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  10. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou
  1. HÝBSA Slovensko odštartovalo turné po Slovensku. Buďte pri tom!
  2. Každý štvrtý 70-tnik na Slovensku má cukrovku, pribúdajú mladší
  3. 5 hviezdičkové apartmány priamo na pobreží - Dubrovník
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  5. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  6. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  7. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  8. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  9. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  10. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 14 088
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 9 363
  3. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 9 196
  4. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 183
  5. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 6 044
  6. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 5 082
  7. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 5 001
  8. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 4 924
  9. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 4 618
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 4 448

Téma: Skoda Octavia, Fabia, Rapid, ... na Auto.sme.sk


Hlavné správy zo Sme.sk

ŽENA

Chcete vyzerať atraktívnejšie? Mali by ste sa vyspať

Vedci oficiálne potvrdili, že dostatok spánku súvisí s tým, ako pôsobí náš výzor na ostatných.

DOMOV

Právnik z Via Iuris: Sudcovia vyslali prekvapivý signál

Vo voľbách neuspeli kandidáti reformného združenia. Treba sa zamyslieť, tvrdí právnik PETER WILFLING.

DOMOV

Lunter: Strava pomohla matke z rakoviny, no šarlatánov neuznávam

Kandidát na župana šarlatánov neuznáva.

ŠPORT

Kohút si priznal chybu, Cígerovi sa ospravedlnil. Ten to neprijal

Tréner reprezentácie a šéf zväzu spolu diskutovali.

Neprehliadnite tiež

Volkswagen na stretnutí fanúšikov GTI predviedol práce svojich učňov

Už desať rokov Volkswagen pravidelne ukazuje svetu projekty svojich mladých učňov.

Volkswagen skončí s downsizingom

Šéf Volkswagenu Herbert Diess sa vyjadril, že ďalšie znižovanie obsahu motorov prinesie len náklady a problémy s emisiami.

Čo je to Atkinsonov cyklus motora a prečo majú vďaka nemu hybridy nižšiu spotrebu?

S Atkinsonovým cyklom sa v dnešných motoroch stretávame čoraz častejšie.