Renault vynovil úžikový Trafic a Master, v základe sú od 14 tisíc bez dane

Francúzsky výrobca sa pokúsil premeniť kabínu úžitkových vozidiel na mobilnú kanceláriu.

Renaultu sa v predaji úžitkových vozidiel už dlhšiu dobu darí. Je lídrom na európskom trhu. V snahe o udržanie svojho postavenia prišiel s modernizovanými modelmi Trafic a Master.

Vynovený Trafic narástol do dĺžky a to vo verzii L1 (3,75 m) aj L2 (4,15 m). To sa prejaví aj priestorom v samotnej kabíne. Prepážka za hlavou bola posunutá o 3 cm.

Pri pohľade zvonku si možno všimnúť novú prednú masku, ale podstatné rozdiely sa dotýkajú interiéru. Dizajn palubnej dosky sa podobá tomu, ktorý nájdeme v osobných automobiloch.

Renault vo svojej tlačovej správe prezentuje snahu urobiť z kabíny mobilnú kanceláriu.

K dispozícii je v interiéri 14 odkladacích priestorov s celkovým objemom až 90 litrov. Najväčší z nich pod sedadlom spolujazdca má objem 54 litrov.

Trafic je pripravený pre vašu výpočtovú techniku

V Traficu nájdeme držiak na mobilný telefón, ale aj ďalší určený pre tablet s veľkosťou obrazovky do 10,6 palca.

Po sklopení stredného sedadla sa ukáže miesto pripravené pre prenosný počítač do veľkosti 17 palcov. Praktickým doplnkom je aj stojan na papier veľkosti A4, ktorý môže smerovať na vodiča alebo spolujazdca.

V prípade modelu Master sa významné zmeny udiali aj pod kapotou. Počet motorizácií sa zvýšil z troch na štyri. Má ponúknuť lepší výkon a nižšiu spotrebu vďaka technológii Twin Turbo.

Vynovený Master je na Slovensku v predaji od augusta tohto roku. V závislosti od prevedenia je modernizovaný Trafic dostupný od 13 890 eur a Master od 14 790 eur (obe ceny sú bez DPH).

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. Profesijný rast študentov médií sa začína už počas vysokej školy
  2. Paneurópska vysoká škola otvára špecializované kurzy IT
  3. Medzinárodná súťaž FIRST LEGO League na Fakulte informatiky PEVŠ
  4. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  5. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  6. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  7. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  8. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  9. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  10. Dokázali by ste nakúpiť so zavretými očami?
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 9 739
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 8 000
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 239
  4. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 361
  5. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 349
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 909
  7. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 4 617
  8. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 4 547
  9. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 459
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 859

Téma: Renault Megane, Clio, Scenic, Laguna, ... na Auto.sme.sk


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Land Rover z Nitry budú rozvážať Nemci, Cargo neuspelo

Štátny prepravca rokuje s Deutsche Bahn Cargo.

KOMENTÁRE

Aby nás z čara prieskumov nevytrhol nahnevaný ľud v uliciach

Kaliňák je stále ministrom, Bašternák na slobode.

SVET

Keď už sa dostanete do štádia hladomoru, je príliš neskoro

OSN po šiestich rokoch znovu vyhlásila hladomor.

KOMENTÁRE

Kde sme boli, keď sme ešte mohli zasiahnuť? A kde sme teraz

OSN varovala svet už v roku 2014.

Neprehliadnite tiež

Zamestnanci pracujúci v Googli na roboaute: odišli sme, lebo nám platili príliš veľa

Ľudia z projektu Waymo si nechali vyplatiť obrovské prémie a prešli ku konkurencii.

Praha analyzovala dopravu v meste, určila kritické miesta

Až 60 percent ľudí by dokázalo prísť do centra na bicykli za 30 minút, boja sa terénu aj krádeží.

Nemecko trvá na zachovaní nezávislosti Opelu od PSA Group do roku 2020

Vedenie Peugeot-Citroen sa stretlo s odborármi Opelu

Ak natankujete Jaguar na pumpe Shell, môžete zaplatiť online priamo z auta

Platbu za palivo jednoducho potvrdíte na dotykovom displeji.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop