Pozrite si Mercedes C63 AMG na neoficiálnych fotografiách

Mercedes-Benz C63 AMG by mal byť dostupný v dvoch výkonových verziách. Stovku pokorí za štyri sekundy.

(Zdroj: Mercedes-Benz)

Fotografie nového Mercedesu C63 AMG sa objavili všade len nie tam, kde by sme ich očakávali – na oficiálnej stránke nemeckej automobilky.

Špičkový model triedy C bude s najvyššou pravdepodobnosťou súčasťou expozície značky Mercedes-Benz na blížiacom sa októbrovom autosalóne v Paríži.

Novinka dostane pohonnú jednotu, ktorá nahradí pôvodný 6,2-litrový agregát. Mercedes použil ten istý motor, ktorý poháňa aj model Mercedes-AMG GT.

Menší motor nezaostáva

Vidlicový osemvalec so zdvihovým objemom štyri litre vyprodukuje výkon 350 kW (476 k) a krútiaci moment 650 Nm.

Podľa dostupných informácií bude k dispozícii aj verzia C63s, ktorá sa bude tešiť z výkonu 375 kW (510 k) a krútiaceho momentu až 700 Nm.

Obe verzie by mali mať poháňané kolesá zadnej nápravy a to prostredníctvom sedemstupňovej automatickej prevodovky Speedshift MCT.

Napriek špekuláciám Mercedes nepotvrdil verziu s pohonom všetkých štyroch kolies.

Ako konkurent BMW M3

Magazín Autocar tvrdí, že Mercedes C63 AMG sedan zrýchli z pokoja na 100 km/h za 4,1 sekundy. Silnejšej verzii C63s stačí ešte o jednu desatinu menej času.

V podstate ide o rovnaké dynamické parametre, akými disponuje konkurent BMW M3.

Verzia C63s by do vienka mala dostať aj 19-palcové disky kolies a v nich ukryté červené brzdové strmene pre karbón-keramické brzdové kotúče, ale aj elektronicky riadený zadný diferenciál.

K špecialitám má patriť napríklad aj systém „Ride Control“ s elektronicky nastaviteľnými tlmičmi.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  2. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  3. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  4. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  5. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  6. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  7. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  8. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  9. Dva rekordy na druhý pokus
  10. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  1. Nevymením peniaze Humenčanov za hodnotenie jednej mimovládky
  2. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  3. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  4. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  5. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  6. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  7. Company´s autumn in the High Tatras
  8. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  9. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  10. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 32 698
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 27 127
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 18 011
  4. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 469
  5. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 651
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 113
  7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 4 790
  8. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 4 413
  9. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu 4 225
  10. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká 4 117

Téma: Mercedes-Benz


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Redaktor SME Adam Valček: Odkedy je Kočner vo väzení, cítim sa bezpečnejšie

Podľa Valčeka Kočner nesledoval len novinárov.

Dnes píše Ondrej Prostredník

Raz aj veštica musí povedať pravdu: skončili ste!

Končí sa ďalšia epocha populistov. O ich miesta už nástojčivo bojujú noví.

Neprehliadnite tiež