Nová Kia Sorento bude bezpečnejšia a ekologickejšia

Kórejci použili veľa vysokopevnej ocele, aby zvýšili tuhosť a bezpečnosť. Sorento by malo byť komfortnejšie a tichšie.

(Zdroj: Kia)

Tretia generácia Kie Sorento počká na svoj oficiálny debut až do otvorenia brán parížskeho autosalónu.

Nemusíme však čakať do druhého októbra, pretože rovnako ako väčšina ostatných značiek aj Kia ukázala svoj dôležitý model predčasne.

Viac pevnejšej ocele zníži váhu a zvýši tuhosť

Automobilka pripravila vozidlo, ktorého konštrukcia využíva takmer z 53 % vysokopevnú oceľ, čo je údajne nárast o dvojnásobok.

Očakávať tak môžeme tuhšiu karosériu aj napriek nadpriemerným rozmerom nového SUV.

V ponuke globálnych motorov sa objavia agregáty vo výkonovom rozsahu od približne 170 do 270 konských síl. Veľké benzínové motory si zrejme rozdelia kupujúci v spojených štátoch a ostatných bohatých krajinách.

Pre Európanov bude jedným z primárnych motorov 2,2 litrový štvorvalcový diesel, ktorý vraj doplní aj menší dvojliter.

Kia chce byť tichšia a úspornejšia

Kia sa snažili zdokonaliť zvukovú izoláciu. Nové Sorento bude na posádku pôsobiť hlukom a vibráciami nižšími o tri až šesť percent. Zdokonalené by mali byť aj uchytenia motorov a prevodoviek.

Kórejci sľubujú ďalšie zdokonalenie jazdných vlastností, ku ktorým má prispieť masívnejšia zadná náprav s upravených uchytením a umiestnením tlmičov.

Zlepšenie by malo nastať aj v rámci často kritizovaného posilňovača riadenia.

Podľa predstaviteľov kórejskej značky môžeme údajne čakať „bezpečnejšie a ekologickejšie vozidlo". Realitu s odstupom času posúdia motoristi. Dovtedy máme pre vás oficiálne fotografie.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 17 641
  2. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 7 028
  3. Moskva alebo Petrohrad? 5 710
  4. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 3 330
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 419
  6. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 1 935
  7. Chcela vyliečiť syna, vyvinula prírodnú kozmetiku Ťuli a Ťuli 1 861
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 809
  9. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 799
  10. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 355

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Beblavý predstavil plány, vznikajúca strana začala zbierať podpisy

Do roka chcú pripraviť programové tézy.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.