Kufor novej Škody Fabia Combi narástol

Škoda Fabia Combi je väčšia, no ľahšia ako jej predchodca. Tretia generácia bude disponovať asistentmi, ktoré boli ešte pred pár rokmi v tejto triede tabu.

(Zdroj: Škoda)

Na tohtoročnom autosalóne v Paríži oslávi svoju svetovú premiéru nielen nová Fabia ale aj Fabia Combi. Do predaja nastúpi na začiatku roka 2015.

Kompaktný automobil zdieľa vzhľad interiéru aj exteriéru s klasickou krátkou verziou. Zásadná zmena sa ukrýva v batožinovom priestore – jeho veľkosti.

Väčší kufor

Nová Škoda Fabia kombi umožní prevážať 530 litrov nákladu, čo je približne o 200 litrov viac ako Fabia hatchback. Voči predchádzajúcej generácii je to nárast o 25 litrov.

Zmena nastala aj v prípade sklopených zadných sedadiel. Paradoxne sa však v tomto prípade kufor zmenšil o 90 litrov na objem 1.395 litrov.

Škoda nezabudla na Simply Clever riešenia. Nová Fabia Combi ich má celkovo 17, od trojitej podlahy kufra, cez škrabku na ľad až po sedem držiakov na fľaše.

Nižšia váha

Napriek tomu, že Fabia Combi je väčšia a motoristom ponúka viacero nových technológií, je v priemere ľahšia o 55 kg.

Medzi novinky pre Fabiu môžeme zaradiť elektronickú náhradu samosvorného diferenciálu XDS+, dažďový senzor, multikolíznu brzdu, núdzové brzdenie, asistent pre rozjazd do kopca a mnoho ďalšieho.

V ponuke budú benzínové motory a tri vznetové agregáty.

Štart-Stop

Všetky motory spĺňajú emisnú normu EU 6 a sú štandardne vybavené systémom Štart-Stop. Výkonové spektrum benzínových jednotiek je od 55 kW (75 k) až po 81 kW (110 k).

Nová paleta trojvalcových vznetových motorov dáva výkon od 55 kW (75 k) do 77 kW (105 k).

K dispozícii sú manuálne prevodovky aj dvojspojkové automatické prevodovky DSG.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  2. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  3. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  4. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  5. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  6. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  7. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  8. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  9. Kam do tepla v januári?
  10. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  3. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  4. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  5. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  6. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  7. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  8. Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie
  9. Stanovisko spoločnosti Advokátska kancelária JUDr. Radomír Bžán
  10. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  1. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 6 307
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 5 020
  3. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 3 837
  4. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 3 182
  5. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 2 768
  6. Kam do tepla v januári? 2 545
  7. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 2 292
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 212
  9. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 1 542
  10. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur 1 514

Téma: Škoda


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Harabin má k prezidentskej petícii bližšie, ako priznáva

Čím viac hlasov, tým ľahšie rozhodovanie o kandidatúre, tvrdí konšpirátor a bývalý minister spravodlivosti. Zneužitia svojich údajov sa nebojí.

Neprehliadnite tiež

Kia Forte prezrádza dizajn nového Cee’du

Európska verzia kompaktnej Kie sa predstaví na jar v Ženeve.

Ako James Bond. Pozrite sa, aké rôzne funkcie auta môžete ovládať cez mobil

Všetky autá musia byť pripojené do mobilnej siete, automobilky to využívajú.

Starý Land Rover Defender sa na chvíľu vráti do výroby

Za najrýchlejšiu verziu v histórii zaplatí záujemca minimálne 180-tisíc eur.

Pred 40 rokmi Volkswagen vyrobil v Nemecku posledný Chrobák

Na berlínskom autosalóne ho predstavil Adolf Hitler.