Honda modernizovala CR-V v polovici jeho životného cyklu. Tesne pred jeho verejnou premiérou zverejnila oficiálne fotky. Vonkajšie zmeny sú, ako to pri faceliftoch často chodí, minimálne.
Pod zmenený predok sa podpísali nové svetlá, hmlovky, predná maska a nový nárazník. Vzadu prešli miernou úpravou LED svetlá a dvere batožinového priestoru.
Najzásadnejšia zmena sa udiala pod kapotou a ani Honda sa nevyhla dnešnému trendu znižovania objemu. Verziu s pohonom všetkých štyroch kolies tak poháňa nová verzia motora 1,6 i-DTEC, ktorá nahradí agregát 2,2 i-DTEC.
Podľa vyhlásenia automobilky získa Honda CR-V, vďaka novej pohonnej jednotke z radu Earth Dreams Technology, lepší výkon a nižšiu priemernú spotrebe.
Produkcia emisií CO2 klesne o 11 percent na 130 g/km, pričom motor vyprodukuje maximálny výkon 118 kW (160 k) a krútiaci moment 350 Nm.
Agregát môže spolupracovať so známou šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, alebo s novým deväťstupňovým automatom.
Zmena agregátu sa nedotkne modelu s pohonom prednej nápravy, ktorý bude tak ako doteraz vybavený slabšou verziou motora 1,6 i-DTEC s výkonom 88 kW (120 k).