Japonci dopriali BMW i3 pretekársky vzhľad, no techniky sa nedotkli

Napriek tomu, že BMW i3 nepatrí medzi ideálne vozidlá na tunnig, Japonci nás presviedčajú o opaku.

(Zdroj: EVE.RYN)

Vozidlá značky BMW patria medzi najviac tunningovo atraktívne autá na svete. Stále však platí, že pre úpravu si fanúšikovia, alebo spoločnosti zaoberajúce sa tunningom, vyberajú autá s prvotným potenciálom. BMW i3 medzi nich rozhodne nepatrí.

Elektromobil BMW i3 využíva skelet z uhlíkových vlákien je určený primárne na ekologickú jazdu mestom. Jeho kompaktné rozmery a netypický dizajn však neboli prekážkou.

Ani po úprave sa z neho nestal krásavec

Japonský úpravca Garage EVE.RYN pripravil BMW EVO i3. Elektromobil získal agresívny „body kit“, ktorý premenil mestské auto na okruhového špecialistu - aspoň vzhľadom.

EVO i3 prichádza s nafúknutými blatníkmi a kompletne zmeneným predným nárazníkom s veľkými otvormi „na nasávanie vzduchu“. Nechýba náznak zadného difúzora a množstvo karbónových doplnkov po celom aute.

Štvorica športových diskov kolies s priemerom 20 palcov dopĺňa celkový dizajn malého pretekára.

Úprava techniky sa zrejme nekonala

Ohľadom techniky sme sa nedostali k žiadnym detailom, teda predpokladáme, že na pohon naďalej slúži elektromotor s prevádzkovým výkonom 75 kW (102 k), ktorý sa dokáže vzoprieť krátkodobo na 125 kW (170 k).

Aj vďaka krútiacemu momentu 250 Nm sa vozidlo z pokoja na rýchlosť 100 km/h dostane za 7,2 sekundy.

V prípade potreby je za príplatok k dispozícii tzv. Range Extender. Dvojvalcový motocyklový motor zabezpečí 25 kW (34 k) a 55 Nm krútiaceho momentu. Jeho primárnou úlohou je predĺžiť dojazd vozidla v prípade vybitia batérií.

Napriek tomu, že trh kam mieri aj upravené BMW EVO i3 je malý očakávame, že v budúcnosti sa s podobnými projektami ešte stretneme.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 35 899
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 23 846
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 17 539
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 15 117
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 540
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 627
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 4 436
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 474
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 091
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 639

Téma: BMW


Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Michala Havrana

Európa je civilizácia fake news (píše Michal Havran)

Rimania označili zmŕtvychvstanie ako prvý hoax.

PLUS

Boli sme u posledného grófa Šternberka zo Šternberka

Po hrade jazdili na trojkolkách, aj robili omše.

SVET

Únia zatvára hranice. Opúšťa tým myšlienky Schengenu

Z núdzových opatrení sa stávajú dlhodobé.

AUTO

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.