Range Rover patrí medzi vzácne autá, ktoré dlhodobo nesú odkaz svojich predkov. Stačí niekoľko stoviek kilometrov, aby ste zistili, že Range Rover ostal aj po výraznom odľahčení najluxusnejším offroadom.
Zároveň je Range Rover najlepšie jazdiacim terénnym autom na ceste. Na starom opustenom úseku niekdajšej cesty prvej triedy číslo 66 doslova preletel jamami, a to mal obuté 21 palcové kolesá.
Isteže, pri veľkých nerovnostiach cítiť, ako je interiér prepchatý výbavou a luxus na palube prešiel na úroveň luxusných limuzín. S nimi však neprejdete takým terénom ako s Range Roverom.
S najvyššou výbavou Autobiography sme vyskúšali aj najväčší naftový motor v ponuke, a to osemvalec 4,4 SDV8 s výkonom 250 kW.
Napriek tomu, že Range Rover kopíruje odkaz minulosti, v jednom je iný. Teraz vie dodržať výrobcom stanovenú spotrebu.

Vo videu prinášame trocha atmosféry z auta, ktorému ostalo osem valcov pod kapotou a ponúka tiež krútiaci moment 700 Nm.
Máte pravdu, ak poviete, že Range Rover je drahý. Ak to ale zoberiete tak, že sú to dve alebo tri autá v jednom...