Nechajte sa zviezť ostrým Peugeotom 208 R2 na Auto Show

Počas jubilejného piateho ročníka Auto Show na Slovakia Ringu si môžete vyskúšať sedadlo spolujazdca počas skutočnej rýchlostnej skúšky.

(Zdroj: Tibor Szabosi)

MENÁ VÝHERCOV SÚŤAŽE AJ NOVÉ INFORMÁCIE NÁJDETE TU.

Vydarenú pretekársku rely sezónu ovenčenú majstrovským titulom v triede uzavrieme na podujatí, ktoré sa piatym ročníkom stáva tradíciou.

Na poslednej rely v sezóne ide síce aj o sekundy, no je to automobilová šou pre fanúšikov aj jazdcov.

Na rozdiel od veľkej rely je Auto Show veľmi kompaktná a rýchlostné skúšky vedú areálom Slovania Ringu.

Ponúkame sedadlo spolujazdca

Aj na tieto skúšky si budeme pripravovať tradičný rozpis navigátora. Toto je však rely, na ktorej môžete vymeniť Libora Hlisnikovského na sedadle spolujazdca počas dvoch rýchlostných skúšok.

Ak máte záujem v nedeľu 9. novembra prísť na 5. Auto Show Slovakia Ring a vymeniť spolujazdca Libora, napíšte svoje meno a telefonický kontakt na adresu rally@cebes.sk.

Jedného spolujazdca, čitateľa auto.sme.sk, vyberieme z prihlášok, ktoré nám pošlete.

Uvidíte parádne autá

Napriek záveru sezóny je Auto Show prehliadkou najlepšej techniky a stáva sa, že sem príde naraz viac špeciálov ako na niektorú konkrétnu rely.

Na Slovakia Ring prídu minimálne štyri vozidlá kategórie WRC, Fiesta R5 a mnoho ďalších zaujímavých vozidiel vrátane viacerých vozidiel triedy R2B, v ktorej jazdí aj náš Peugeot 208 R2.

Navyše za diváckym zážitkom nemusíte cestovať, lebo všetky rýchlostné skúšky sú na jednom mieste. Auto Show štartuje v nedeľu 9.11. 2014 o 9:00.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  1. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake
  10. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  1. Moskva alebo Petrohrad? 12 723
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 930
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 113
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 831
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 678
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 445
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 100
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 020
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 855
  10. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené? 471

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

KOMENTÁRE

Úrad, ktorý by Slovensku zdvihol reputáciu

To, že prípadný úspech vláda zneužije na marketing, je rub príbehu.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.