Zabudnite na Ford Fiesta ST, alebo Subaru WRX STi. Ken Block už v siedmom pokračovaní série Gymkhana neosedlá klasické rely vozidlo, ale na mieru vyrobený Ford Mustang.
Na zákazku pripravený automobil stojí na základoch Fordu Mustang z roku 1965.
Výsledok, na ktorý sa pozeráte, vznikol vďaka spolupráci Kena Blocka so spoločnosťami Hoonigan Racing Division, ASD Motorsports a tunningovou značkou Vaughn Gittin Jr’s automotive.
Ford Hoonicorn RTR vyvíjali a vyrobili v Kalifornii a v súčasnosti je vystavený na motoristickej šou SEMA v Las Vegas.
Na pohon tohto jedinečného špeciálu slúži 6,7 litrový motor V8 produkujúci výkon 845 konských síl, kombinovaný so zákazkovým systémom pohonu všetkých štyroch kolies.
Krútiaci moment 976 Nm na kolesá prenáša šesťstupňová prevodovka. Nechýba hydraulicky ovládaná ručná brzda.
Základom automobilu je rúrkový rám a bezpečnostná klietka v interiéri. Na výrobu niektorých častí karosérie využili panely z uhlíkových vlákien.
Zlato hnedé 18-palcové kolesá obuli do pneumatík Pirelli Trofeo R 295/30 R 18 so zmesou pripravenou priamo pre toto vozidlo.
Po dizajnovej stránke Ford Hoonicorn RTR kombinuje klasické tvary Mustangu s modernými prvkami rely vozidiel a špeciálov série DTM.