V Európe je Corvette podstatne drahší, no v základe viac vybavený

Európania za vyššiu cenu získajú športové doplnky, tvrdší podvozok, manuálnu prevodovku, väčšie kolesá a elektronicky riadený diferenciál.

(Zdroj: Chevrolet)

Chevrolet Corvette Stingray je v USA relatívne bežným športovým autom. V Európe je situácia podstatne odlišnejšia a vidieť akýkoľvek model Corvette je v našich končinách vzácnosť.

Za túto situáciu môže z veľkej miery aj cena súčasného modelu, ktorá v Nemecku začína na sume 74.500 eur. V prepočte je to takmer 93 tisíc amerických dolárov, čo predstavuje takmer dvojnásobok ceny, za ktorú si môže základný model kúpiť Američania – 54.995 USD bez lokálnych daní.

Európania sa môžu pochváliť aspoň paketom Z51 ako štandard výbavy, čo zahŕňa elektronicky riadený samosvorný diferenciál, chladenie prevodovky a diferenciálu, špeciálne tlmiče, zosilnené pružiny a stabilizátor, upravené riadenie, väčšie kolesá a brzdy a funkčné aerodynamické doplnky karosérie.

Na starom kontinente je Corvette Stingray dostupný od apríla tohto roka a na jeho pohon slúži rovnaký motor ako v USA – 6,2 litrový V8 produkujúci výkon 460 konských síl a krútiaci moment 630 Nm.

Stingray je v ponuke exkluzívne so sedemstupňovou manuálnou prevodovkou so systémom Active Rev Matching, ktorá pri podraďovaní nahrádza medziplyn a zabezpečuje správne otáčky motora.

Chevrolet Corvette Stingray pokorí rýchlosť 100 km/h za pokoja za 4,2 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 290 km/h, prípadne 282 km/h vo verzii kabriolet.

Automobilka uvádza, že vozidlo by sa malo priemerne uspokojiť s 12 litrami paliva na 100 km jazdy.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  4. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  5. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  7. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  8. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl?
  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  3. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  4. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  5. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  6. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  7. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  9. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  10. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  1. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 7 463
  2. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 6 930
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 3 653
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 3 462
  5. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 2 101
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 092
  7. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 1 752
  8. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 625
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 170
  10. Zvládnete tento test o jablkách a cideroch? Otestujte sa 762

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

OĽaNO nie je iba Matovič, hovorí jeho líder. Uvažuje, že sa stiahne z politiky

Líder OĽaNO Igor Matovič pre SME hovorí, že sa mu stalo niečo závažné.

KOMENTÁRE

(Ne)obyčajný človek Igor Matovič

Lídra Obyčajných ľudí šikanuje koalícia, no sám zo seba robí ľahký terč.

KOMENTÁRE

Ako sa žije v kraji, kde bane miznú

Vnímajú ich ako náletové buriny, ktoré sa uchytili v pustnúcom kraji.

DOMOV

Čo hovoria na vývoj v Poľsku Fico, Šebej či Švecová

Poľská vláda zasahuje do nezávislosti ústavného súdu.

Neprehliadnite tiež

Nemecko zachráni dieselové autá za 2 miliardy eur

Existujúce autá dostanú aktualizáciu softvéru.

Aktivisti: Kolóne na D1 mohli zabrániť kolektory

Medzi Bratislavou a Trnavou sú ohrozené životy i majetky ľudí.