SME
Pondelok, 4. júl, 2022 | Meniny má Prokop

Seat z motoristického športu neodchádza

Španielska automobilka Seat preskupuje aktivity svojho oddelenia pre motoristický šport na vývoj a výrobu vysoko výkonných vozidiel, špeciálnych dielov a príslušenstva. Preto súťažný tím Seat Sport v tohtoročnej sezóne nevstúpi do seriálu majstrovstiev s

veta v automobilových súťažiach. Seat doteraz trikrát vyhral majstrovstvá sveta v automobilových súťažiach v 2-litrovej triede. So Seatom Ibiza Kit Car v rokoch 1996, 1997 a 1998 a s Cordobou World Rally Car dosiahol niekoľko umiestnení na stupňoch víťazov.

Reorganizované oddelenie motoristického športu bude naďalej vyvíjať súťažné automobily a poskytovať podporu všetkým tímom, zúčastňujúcim sa s Cordobami WRC národných šampionátov v Európe, ako v Rakúsku, Belgicku, Francúzsku, Nemecku, Grécku, Poľsku, Portugalsku, Španielsku a Anglicku, i s Ibizami Kit Car.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Súčasne bude Seat Sport naďalej podporovať mladých pretekárov, ktorí začínajú s motoristickým športom, organizovaním súťaží Ibiza Rally Cups v Španielsku, ktoré majú vysokú účasť - viac ako pretekárov každoročne, ako aj podporovať súťaže o národné poháre v krajinách ako Nemecko, Taliansko, Grécko, Švédsko alebo Argentína. Je to nový smer pre Seat Sport. Know-how, ktoré Seat získal so svojim tímom počas šiestich rokov účasti na najvyššej úrovni svetových automobilových súťaží, sa teraz odovzdá priamo zákazníkom Seatu prostredníctvom veľmi exkluzívnych výrobkov s vysokým výkonom. Seat bude naďalej podporovať úspešné posádky v automobilových súťažiach a sledovať vrcholné motoristické podujatia najmä kvôli možnému návratu medzi svetovú triedu. Seat Sport bude však hlavne poverený vývojom a výrobou špeciálnych vysokovýkonných vozidiel, vychádzajúcich zo súčasných a budúcich modelov Seat, ako aj vybraných špeciálnych dielov a príslušenstva, ktoré sa čoskoro objavia na trhu. Tieto nové a exkluzívne výrobky majú zvýrazniť profil značky Seat ako výrobcu automobilov zameraných na mladosť, dynamiku, šport a dizajn.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Spoločnosť Mars inšpiruje: Lepší svet pre domácich miláčikov
  2. 30 rokov kvality spojenej so svetovými značkami automobilov
  3. Štyri veci, vďaka ktorým lepšie zvládnete infláciu
  4. Slovákovi sa podaril zázračný vynález. Môže zmeniť predpovede počasia
  5. Vypnite si reklamu na SME.sk a odomknite všetky články
  6. Foodblogerka Nikoleta Kováčová: Prečo nechcem deti
  7. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí!
  8. Je pre vás oddych synonymom spoznávania? Vycestujte za zážitkami
  1. Nadšenie zo skúsenosti prenášajú v dm na zákazníka
  2. Vypnite si reklamu na SME.sk a odomknite všetky články
  3. Foodblogerka Nikoleta Kováčová: Prečo nechcem deti
  4. Kamery do auta: Čo dokážu a akú by ste si mali vybrať?
  5. Meranie rýchlosti v úsekoch už nebude pre vodičov problémom
  6. Ocenená 4K autokamera Mio má aj 2K so 60 snímkami a FHD so 120!
  7. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí!
  8. Je pre vás oddych synonymom spoznávania? Vycestujte za zážitkami
  1. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí! 15 843
  2. Slovenské oplátky ocenil aj svet. Receptúru pozná jeden človek 12 840
  3. Mladá nádej Slovenska. Pracoval aj pre americkú armádu 10 404
  4. Leto v Čechách a na Morave: Tipy na výlety v susednej krajine 9 427
  5. Je pre vás oddych synonymom spoznávania? Vycestujte za zážitkami 5 381
  6. Vychádza nový časopis pre šikovné ruky a útulný domov 4 890
  7. Analytik Horňák: Niektorí výrobcovia budú musieť znížiť ceny 2 310
  8. Na obed mu nestačilo ani 50 miliárd dolárov 2 197
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Suzuki Vitara Strong Hybrid

Systém nie je zďaleka taký účinný ako pri Toyote.


30. jún
Honda Civic

Bohatá výbava sa stala štandardom.


1. júl

Klimatizáciu treba používať efektívne a s rozvahou.


31. júl
Hyundai Ioniq 6

Koeficient odporu vzduchu má iba 0,21.


30. jún

Blogy SME

  1. Marián Kozák: Stretnutie s mojimi spolužiakmi z vysokej školy v Nitre po 16 rokoch
  2. Andrej Hossa: Zdokonaľte sa v jazykoch a otvorte si dvere k množstvu ďalších príležitostí
  3. Lenka Šafranová: Občan verzus USA
  4. Štefan Vidlár: EKO NATO HOMO?
  5. INESS: Dr. Henry Ford z Indie
  6. Milan Buno: 7 knižných tipov: Kto prežije? Minister vnútra alebo mafiánsky boss?!
  7. Post Bellum SK: V Rádiu Slobodná Európa sme počúvali o pravde cez komunistické rušičky
  8. Michael Achberger: Plážová diéta: keď vás od plaviek delí len niekoľko kíl
  1. Ján Šeďo: Mám 46 rokov, 4 deti a veľa skúseností - bránil sa dnes E. Heger u B. Závodského.(Oprava mena). 22 685
  2. Vanda Tuchyňová: Svedectvo bývalého krajského predsedu OĽANO v Žiline 12 895
  3. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť IVa) 11 104
  4. Martina Hilbertová: Utečenci spali na lehátkach a platili za nich ako v luxusnom hoteli. 9 951
  5. Post Bellum SK: Návrat mohol byť ťažší ako útek 4 579
  6. Tomáš Jacko: Keď upratovačka zarába viac než univerzitný profesor 3 169
  7. Andrej Šverha: Pohodovo Okolo Balatonu 3 086
  8. Martin Greguš: Ministerka Remišová s notebookom s nalepeným heslom na obrazovke...Je toto normálne? 2 911
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 42. - Arktída - Príbeh havárie vzducholode Italia podľa priameho účastníka Běhounka
  2. Lívia Hlavačková: Týždenne zjete jednu kreditku v podobe mikroplastov
  3. Jiří Ščobák: Ruské straty budú o 20 000 mŕtvych vyššie, než uvádza Ukrajina (analýza situácie na bojisku)
  4. Jiří Ščobák: Bude Ukrajina po vojne prosperovať? A my s ňou?
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 41. - Arktída - Roald Amundsen, Umberto Nobile a Expedícia Norge - 1926
  6. Monika Nagyova: Nebyť matkou je úžasné
  7. Jiří Ščobák: Skepsia okolo kryptomien: Ktoré kryptomeny naozaj nie sú pre začiatočníkov?
  8. Jiří Ščobák: Mentální cvičení: Určení rizikových bodů a možných tras ruského postupu na Ukrajině
SkryťZatvoriť reklamu