SME

Seat z motoristického športu neodchádza

Španielska automobilka Seat preskupuje aktivity svojho oddelenia pre motoristický šport na vývoj a výrobu vysoko výkonných vozidiel, špeciálnych dielov a príslušenstva. Preto súťažný tím Seat Sport v tohtoročnej sezóne nevstúpi do seriálu majstrovstiev s

veta v automobilových súťažiach. Seat doteraz trikrát vyhral majstrovstvá sveta v automobilových súťažiach v 2-litrovej triede. So Seatom Ibiza Kit Car v rokoch 1996, 1997 a 1998 a s Cordobou World Rally Car dosiahol niekoľko umiestnení na stupňoch víťazov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
0 seconds of 0 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
00:00
00:00
 
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Reorganizované oddelenie motoristického športu bude naďalej vyvíjať súťažné automobily a poskytovať podporu všetkým tímom, zúčastňujúcim sa s Cordobami WRC národných šampionátov v Európe, ako v Rakúsku, Belgicku, Francúzsku, Nemecku, Grécku, Poľsku, Portugalsku, Španielsku a Anglicku, i s Ibizami Kit Car.

SkryťVypnúť reklamu

Súčasne bude Seat Sport naďalej podporovať mladých pretekárov, ktorí začínajú s motoristickým športom, organizovaním súťaží Ibiza Rally Cups v Španielsku, ktoré majú vysokú účasť - viac ako pretekárov každoročne, ako aj podporovať súťaže o národné poháre v krajinách ako Nemecko, Taliansko, Grécko, Švédsko alebo Argentína. Je to nový smer pre Seat Sport. Know-how, ktoré Seat získal so svojim tímom počas šiestich rokov účasti na najvyššej úrovni svetových automobilových súťaží, sa teraz odovzdá priamo zákazníkom Seatu prostredníctvom veľmi exkluzívnych výrobkov s vysokým výkonom. Seat bude naďalej podporovať úspešné posádky v automobilových súťažiach a sledovať vrcholné motoristické podujatia najmä kvôli možnému návratu medzi svetovú triedu. Seat Sport bude však hlavne poverený vývojom a výrobou špeciálnych vysokovýkonných vozidiel, vychádzajúcich zo súčasných a budúcich modelov Seat, ako aj vybraných špeciálnych dielov a príslušenstva, ktoré sa čoskoro objavia na trhu. Tieto nové a exkluzívne výrobky majú zvýrazniť profil značky Seat ako výrobcu automobilov zameraných na mladosť, dynamiku, šport a dizajn.

SkryťVypnúť reklamu

Autor: gl-seat

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  3. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  4. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  5. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  7. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  2. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  5. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  6. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete
  8. Fico škodí ekonomike, predbehli nás aj Rumuni
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 14 296
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 201
  3. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 289
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 8 193
  5. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 4 775
  6. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 3 000
  7. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 199
  8. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť? 2 064
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Juraj Tušš: Multipolárny svet a nový volebný systém.
  3. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  4. Jozef Černek: Príbeh vrážd staviteľa aj majiteľa záložne: Temný tieň nad Komárnom
  5. Peter Alexander Sokol: Cesta do izolácie: Cla, Trump a geopolitický hazard so západnými alianciami
  6. Vlado Jakubkovič: Andrej, poď k nám.
  7. Michael Achberger: Smrteľná cena za štíhle telo: Tento spaľovač vás môže zabiť!
  8. Zoltan Bardos: Veľvyslanectvo v zajatí Červených Khmérov
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 447
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 011
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 65 531
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 199
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 528
  6. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 680
  7. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 158
  8. Ivan Mlynár: Šutaj Eštok prirovnaním čurillovcov k vrahovi potvrdil, že zhora z neho vypadáva to isté ako zdola. 7 735
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  5. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
reklama
SkryťZatvoriť reklamu