Citroën C5 Break – kombi s nápadnou eleganciou

Po úspešnom uvedení limuzíny C5 prichádza k nám v týchto dňoch Citroën aj verziou kombi C5 Break, priestranným automobilom s pôsobivým zjavom. Základom C5 Break je konštrukcia ...



Po úspešnom uvedení limuzíny C5 prichádza k nám v týchto dňoch Citroën aj verziou kombi C5 Break, priestranným automobilom s pôsobivým zjavom. Základom C5 Break je konštrukcia päťdverového modelu C5, vďaka ktorej má nové kombi mimoriadne veľký batožinový priestor a rozmernú kabínu pre cestujúcich. C5 Break ponúka aj vynikajúcu kvalitu vypracovania interiéru. Veľkosťou úložného priestoru sa radí svojim objemom 563 l, po sklopení zadných sedadiel 1658 litrov k najpriestrannejším kombi strednej triedy. Zadné okno, ktoré sa môže otvárať aj nezávisle od dverí batožinového priestoru, prístupným ho každých okolností. Aj C5 Break je podobne ako limuzína nápadná svojou eleganciou. Ponúka vysokú úžitkovú hodnotu veľkým batožinovým priestorom bez výstupkov, ponúkanou variabilitou, rozmernými piatymi dverami a nízkou nakladacou hranou. K tomu priestranný interiér s vysokým a útulným komfortom. Ten súvisí aj s mimoriadnou konštrukciou podvozku, ktorý využíva výhody neprekonaného hydropneumatického pruženia - inteligentný systém Hydractive tretej generácie. Okrem samozrejmého ABS a EBD C5 Breaku nechýba ani brzdový asistent, najvýkonnejšej verzii zasa ASR. Fajnovosťami sú parkovací asistent, samočinne aktivované stierače a svetlomety, pri ostrom brzdení samočinné aktivovanie výstražných svetiel, vyspelý navigačný systém, dvojzónová klimatizácia, tempomat, xenónové svetlomety, ale aj 6 airbagov. Vybrať si možno v čase uvádzania na trh C5 Break so zážihovým motorom (2,0i 16V 100 kW/138 k) alebo z dvoch vznetových (2,0 HDi 80 kW/110 k, 2,2 HDi 16V 98 kW/136 k), z prevodoviek manuálnu päťstupňovú alebo samočinnú so sekvenčným radením.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  2. S dobrým pivom leto chutí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 28 157
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 178
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 590
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 11 806
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 630
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 793
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 822
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 399
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 192
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 850

Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Matúša Krčmárika

K riešeniu utečencov sme neprispeli ničím a ešte sa tým chválime

Po rokoch hovoríme stále to isté.

EKONOMIKA

Semafory majú tajné tlačidlo. Na čo slúži

Nie každý gombík spustí zelenú.

ŠPORT

Udrel súpera. Froome prišiel o pomocníka, vylúčili ho z Tour

Gianni Moscon v úvode 15. etapy udrel Elieho Gesberta.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.