SME
Pondelok, 4. júl, 2022 | Meniny má Prokop

Citroën C5 Break – kombi s nápadnou eleganciou

Po úspešnom uvedení limuzíny C5 prichádza k nám v týchto dňoch Citroën aj verziou kombi C5 Break, priestranným automobilom s pôsobivým zjavom. Základom C5 Break je konštrukcia ...



Po úspešnom uvedení limuzíny C5 prichádza k nám v týchto dňoch Citroën aj verziou kombi C5 Break, priestranným automobilom s pôsobivým zjavom. Základom C5 Break je konštrukcia päťdverového modelu C5, vďaka ktorej má nové kombi mimoriadne veľký batožinový priestor a rozmernú kabínu pre cestujúcich. C5 Break ponúka aj vynikajúcu kvalitu vypracovania interiéru. Veľkosťou úložného priestoru sa radí svojim objemom 563 l, po sklopení zadných sedadiel 1658 litrov k najpriestrannejším kombi strednej triedy. Zadné okno, ktoré sa môže otvárať aj nezávisle od dverí batožinového priestoru, prístupným ho každých okolností. Aj C5 Break je podobne ako limuzína nápadná svojou eleganciou. Ponúka vysokú úžitkovú hodnotu veľkým batožinovým priestorom bez výstupkov, ponúkanou variabilitou, rozmernými piatymi dverami a nízkou nakladacou hranou. K tomu priestranný interiér s vysokým a útulným komfortom. Ten súvisí aj s mimoriadnou konštrukciou podvozku, ktorý využíva výhody neprekonaného hydropneumatického pruženia - inteligentný systém Hydractive tretej generácie. Okrem samozrejmého ABS a EBD C5 Breaku nechýba ani brzdový asistent, najvýkonnejšej verzii zasa ASR. Fajnovosťami sú parkovací asistent, samočinne aktivované stierače a svetlomety, pri ostrom brzdení samočinné aktivovanie výstražných svetiel, vyspelý navigačný systém, dvojzónová klimatizácia, tempomat, xenónové svetlomety, ale aj 6 airbagov. Vybrať si možno v čase uvádzania na trh C5 Break so zážihovým motorom (2,0i 16V 100 kW/138 k) alebo z dvoch vznetových (2,0 HDi 80 kW/110 k, 2,2 HDi 16V 98 kW/136 k), z prevodoviek manuálnu päťstupňovú alebo samočinnú so sekvenčným radením.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Spoločnosť Mars inšpiruje: Lepší svet pre domácich miláčikov
  2. 30 rokov kvality spojenej so svetovými značkami automobilov
  3. Štyri veci, vďaka ktorým lepšie zvládnete infláciu
  4. Slovákovi sa podaril zázračný vynález. Môže zmeniť predpovede počasia
  5. Vypnite si reklamu na SME.sk a odomknite všetky články
  6. Foodblogerka Nikoleta Kováčová: Prečo nechcem deti
  7. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí!
  8. Vyhrajte letnú dovolenku s víkendovým vydaním denníka SME
  1. Nadšenie zo skúsenosti prenášajú v dm na zákazníka
  2. Vypnite si reklamu na SME.sk a odomknite všetky články
  3. Foodblogerka Nikoleta Kováčová: Prečo nechcem deti
  4. Kamery do auta: Čo dokážu a akú by ste si mali vybrať?
  5. Meranie rýchlosti v úsekoch už nebude pre vodičov problémom
  6. Ocenená 4K autokamera Mio má aj 2K so 60 snímkami a FHD so 120!
  7. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí!
  8. Je pre vás oddych synonymom spoznávania? Vycestujte za zážitkami
  1. Vodiči, pozor na drahé tankovanie v zahraničí! 15 853
  2. Slovenské oplátky ocenil aj svet. Receptúru pozná jeden človek 12 840
  3. Mladá nádej Slovenska. Pracoval aj pre americkú armádu 10 469
  4. Leto v Čechách a na Morave: Tipy na výlety v susednej krajine 9 427
  5. Je pre vás oddych synonymom spoznávania? Vycestujte za zážitkami 5 382
  6. Vychádza nový časopis pre šikovné ruky a útulný domov 4 890
  7. Analytik Horňák: Niektorí výrobcovia budú musieť znížiť ceny 2 267
  8. Foodblogerka Nikoleta Kováčová: Prečo nechcem deti 2 218
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Suzuki Vitara Strong Hybrid

Systém nie je zďaleka taký účinný ako pri Toyote.


30. jún
Honda Civic

Bohatá výbava sa stala štandardom.


1. júl

Klimatizáciu treba používať efektívne a s rozvahou.


31. júl
Hyundai Ioniq 6

Koeficient odporu vzduchu má iba 0,21.


30. jún

Blogy SME

  1. Marián Kozák: Stretnutie s mojimi spolužiakmi z vysokej školy v Nitre po 16 rokoch
  2. Andrej Hossa: Zdokonaľte sa v jazykoch a otvorte si dvere k množstvu ďalších príležitostí
  3. Lenka Šafranová: Občan verzus USA
  4. Milan Buno: 7 knižných tipov: Kto prežije? Minister vnútra alebo mafiánsky boss?!
  5. Štefan Vidlár: EKO NATO HOMO?
  6. INESS: Dr. Henry Ford z Indie
  7. Post Bellum SK: V Rádiu Slobodná Európa sme počúvali o pravde cez komunistické rušičky
  8. Michael Achberger: Plážová diéta: keď vás od plaviek delí len niekoľko kíl
  1. Ján Šeďo: Mám 46 rokov, 4 deti a veľa skúseností - bránil sa dnes E. Heger u B. Závodského.(Oprava mena). 22 707
  2. Vanda Tuchyňová: Svedectvo bývalého krajského predsedu OĽANO v Žiline 12 899
  3. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť IVa) 11 106
  4. Martina Hilbertová: Utečenci spali na lehátkach a platili za nich ako v luxusnom hoteli. 9 954
  5. Post Bellum SK: Návrat mohol byť ťažší ako útek 4 590
  6. Andrej Šverha: Pohodovo Okolo Balatonu 3 074
  7. Martin Greguš: Ministerka Remišová s notebookom s nalepeným heslom na obrazovke...Je toto normálne? 2 911
  8. Monika Kusendová: Bežky-pešky po Chorvátsku: Od Cresu, cez Krk, Rab až do Národného parku Velebit 2 908
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 42. - Arktída - Príbeh havárie vzducholode Italia podľa priameho účastníka Běhounka
  2. Lívia Hlavačková: Týždenne zjete jednu kreditku v podobe mikroplastov
  3. Jiří Ščobák: Ruské straty budú o 20 000 mŕtvych vyššie, než uvádza Ukrajina (analýza situácie na bojisku)
  4. Jiří Ščobák: Bude Ukrajina po vojne prosperovať? A my s ňou?
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 41. - Arktída - Roald Amundsen, Umberto Nobile a Expedícia Norge - 1926
  6. Monika Nagyova: Nebyť matkou je úžasné
  7. Jiří Ščobák: Skepsia okolo kryptomien: Ktoré kryptomeny naozaj nie sú pre začiatočníkov?
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 40. - Arktída - Expedícia MacMillan s účasťou amerického letectva z roku 1925
SkryťZatvoriť reklamu