Honda má nový kompaktný automobil

Honda predstavila v týchto dňoch automobil, ktorý patrí do segmentu malých. Na úplne novom modeli Jazz demonštruje Honda svoje skúsenosti z oblasti inovačného dizajnu, vyspelých motorov a bezpečnostných ...



Honda predstavila v týchto dňoch automobil, ktorý patrí do segmentu malých. Na úplne novom modeli Jazz demonštruje Honda svoje skúsenosti z oblasti inovačného dizajnu, vyspelých motorov a bezpečnostných technológií, a ponúka záujemcom o moderný malý automobil najvyššiu úroveň bezpečnosti, praktickosti a ekonomickej prevádzky. Kompaktný 5-dverový hatchback budú poháňať nové štvorvalcové motory s objemom 1,2 l a 1,4 l, oba so systémom i-DSI. Priestranný interiér ponúka pohodlie pre 5 osôb a zakladá nové meradlo porovnávania v oblasti priestoru, flexibility a prepracovanosti, čo demonštruje revolučné usporiadanie zadných sedadiel. Novú malú Hondu uvedú v priebehu tohto mesiaca najprv v Japonsku pod menom Honda Fit. Jazz bude mať svoj európsky debut na autosalóne vo Frankfurte v septembri tohto roku a európsky trh obohatí Honda Jazz začiatkom roku 2002. Nová malá honda má dĺžku 3830 mm, šírku 1675 mm, výšku 1525 mm a rázvor náprav 2450 mm. Motor i-DSI má Hondou vyvinutý systém duálneho sekvenčného zapaľovania (Dual & Sequential Ignition System), ktorý pozostáva z dvoch zapaľovacích sviečok na 1 valec. Umiestnené sú v kompaktnej spaľovacej komore. Ich postupné zapálenie znižuje emisie a spotrebu paliva. Jazz sa bude vyrábať v japonskej továrni Hondy v meste Suzuka. Meno Jazz sa už používalo u kompaktného automobilu Hondy v rokoch 1984 – 1986.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 11 017
  2. Moskva alebo Petrohrad? 7 490
  3. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 3 788
  4. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 2 479
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 241
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 138
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 994
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 677
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 525
  10. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 1 285

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Alternatívu nepotrebuje iba Smer, ale aj SaS

Žasneme nad tým, ako sa na Slovensku v radoch stúpencov opozície znížili nároky.

DOMOV

Lesník: Tetrov z lesov nemizne preto, že tam ťažíme

Ján Vrbenský hovorí, že za holé časti môžu kalamity.

PLUS

Ako skutočne vyzerá porucha, ktorú má detektív Monk

Dá sa žiť s ustavičným strachom?

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.