V minulosti bolo Sorento orientované na pomery vozidiel kategórie SUV viac do terénu ako na bežnú cestu.
V súčasnosti zaznamenalo menší odklon, ale nie úplný ústup z tejto filozofie. Je o niečo civilizovanejšie na bežných cestách, ale v ľahkom teréne si stále zachováva dobré vlastnosti.
Podvozok je tichší na lesnej ceste
Pri jazde v meste neohúri odhlučnením podvozka, hlavne pri prejazde menších nerovností ako zle zaplátané diery, či trčiace poklopy kanalizácie.
Nie je to výrazný hluk, ale v pozadí počuť rezonancie a jemné rázy. Tieto zvuky by sme skôr pripísali interiéru a hlavne zadnému radu sedadiel sedemmiestneho auta.
V ich prípade musíme vyzdvihnúť dostatočný priestor na hlavu, horšie je to už s miestom pre nohy.
Na lesnej ceste rušivé zvuky interiéru zaniknú a Sorento s ľahkosťou prepláva cez výrazné vlny a aj na jamách patrí skôr k tým tichším vozidlám.

Limitom je kríženie náprav
Pri prekonávaní miest so šmykľavým povrchom ponúka funkciu