Prvá generácia Hondy NSX sa po štvrťstoročí dočkala svojho nástupcu, pretože japonský výrobca oficiálne predstavil jej druhú generáciu na práve prebiehajúcom autosalóne v Detroite.
Oproti konceptu, ktorý ju predznamenal v roku 2013, narástol sériový model do všetkých smerov. Najvýraznejšie do dĺžky až 80 mm.
NSX využíva tri elektromotory a šesťvalec
Výrazným dizajnovým prvkom sú otvory pod C stĺpikmi. Tie slúžia na usmerňovanie prúdiaceho vzduchu pre zlepšenie prítlaku zadnej časti a zároveň zabezpečujú nasávanie vzduchu pre potreby v strede umiestneného šesťvalcového prepĺňaného motora.
Medzi ním a novo-vyvinutou deväťstupňovou prevodovkou DCT sa nachádza jeden z troch elektromotorov. Ďalšie dva nezávislé elektromotory slúžia na pohon prednej nápravy.
Krútiaci moment dokážu dynamicky rozdeľovať medzi ľavé a pravé koleso podľa potreby. Práve vďaka elektromotorom má NSX vyčnievať výbornou reakciou na plyn s okamžitým nástupom krútiaceho momentu.
Celkový výkon hybridného systému má podľa vyjadrenia predstaviteľov značky dosiahnuť 410 kW.
Dizajn interiéru bol navrhnutý so zameraním na vodiča. Honda sľubuje dobrý výhľad, jednoduché a intuitívne ovládanie, či komfortné sedadlá s dobrým držaním v zákrutách a zároveň s pohodlným nastupovaním a vystupovaním.
Práve komfort nastupovania a vystupovania býva pri tomto type áut obmedzený. Výroba sériovej podoby Hondy NSX prebieha v meste Marysville ležiacom v americkom štáte Ohio.