Po štvrťstoročí prichádza druhá generácia Hondy NSX

NSX má priniesť očakávaný vysoký výkon, ale zároveň aj komfort pri nastupovaní a vystupovaní, ktorý nie je v prípade podobných áut bežný.

Prvá generácia Hondy NSX sa po štvrťstoročí dočkala svojho nástupcu, pretože japonský výrobca oficiálne predstavil jej druhú generáciu na práve prebiehajúcom autosalóne v Detroite.

Oproti konceptu, ktorý ju predznamenal v roku 2013, narástol sériový model do všetkých smerov. Najvýraznejšie do dĺžky až 80 mm.

NSX využíva tri elektromotory a šesťvalec

Výrazným dizajnovým prvkom sú otvory pod C stĺpikmi. Tie slúžia na usmerňovanie prúdiaceho vzduchu pre zlepšenie prítlaku zadnej časti a zároveň zabezpečujú nasávanie vzduchu pre potreby v strede umiestneného šesťvalcového prepĺňaného motora.

Medzi ním a novo-vyvinutou deväťstupňovou prevodovkou DCT sa nachádza jeden z troch elektromotorov. Ďalšie dva nezávislé elektromotory slúžia na pohon prednej nápravy.

Krútiaci moment dokážu dynamicky rozdeľovať medzi ľavé a pravé koleso podľa potreby. Práve vďaka elektromotorom má NSX vyčnievať výbornou reakciou na plyn s okamžitým nástupom krútiaceho momentu.

Celkový výkon hybridného systému má podľa vyjadrenia predstaviteľov značky dosiahnuť 410 kW.

Dizajn interiéru bol navrhnutý so zameraním na vodiča. Honda sľubuje dobrý výhľad, jednoduché a intuitívne ovládanie, či komfortné sedadlá s dobrým držaním v zákrutách a zároveň s pohodlným nastupovaním a vystupovaním.

Práve komfort nastupovania a vystupovania býva pri tomto type áut obmedzený. Výroba sériovej podoby Hondy NSX prebieha v meste Marysville ležiacom v americkom štáte Ohio.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  2. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  3. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  4. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  5. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  6. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  7. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  8. Dva rekordy na druhý pokus
  9. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  10. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  1. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  2. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  3. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  4. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  5. Company´s autumn in the High Tatras
  6. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  7. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  8. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  9. Dva rekordy na druhý pokus
  10. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 31 887
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 24 038
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 17 994
  4. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 580
  5. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 536
  6. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 465
  7. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 644
  8. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 430
  9. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 107
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 486

Téma: Honda Civic, CR-V, Accord, ... na Auto.sme.sk


Článok je zaradený aj do ďalších tém Honda

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Zo súdu zmizla veľká časť spisu ku Kočnerovej kauze Technopol Servis

Zmiznutie predĺži súdny proces a známi Mariana Kočnera tak budú dlhšie ovládať vytunelovaný majetok.

Stĺpček Beaty Balogovej

Aktivity bývalých siskárov nie sú variáciou slobody slova

Tóth ukázal, aký mizerný je "analytik".

Neprehliadnite tiež

Golf GTI prišiel pred vyše 40 rokmi, najrýchlejšia verzia je za dverami

Komu sa GTI málilo, mohol mať Golfa aj s poriadnym šesťvalcom.

Renault Megane R.S. dospel, ale baviť sa nezabudol

Systém 4Control sa osvedčil aj v najostrejšej verzii.