Reklamné kampane ženy v minulosti ignorovali a boli cielené prevažne na mužov, ktorí majú vyššiu štatistiku nehôd. Počet žien spôsobujúcich dopravné nehody pod vplyvom alkoholu však neustále narastá.
Každú piatu automobilovú nehodu zapríčinenú vplyvom alkoholu majú teraz na svedomí ženy a podľa expertov na alkohol existujú dôkazy, že čoraz viac žien prepadá alkoholizmu.
Novozélandský úrad pre bezpečnosť v doprave preto na televíznych obrazovkách, billboardoch a v časopisoch uviedol predvianočnú reklamnú kampaň so sloganom "Aj ženy šoférujú pod vplyvom alkoholu".
Reklama má ženy prinútiť k tomu, aby sa zamysleli nad rizikom alkoholu pred sadnutím za volant a možným zranením seba a ďalších osôb. Reklama ukazuje podnapitú ženu, ktorá narazila do auta s inou tehotnou ženou.
Podľa odborníkov vplýva alkohol na ženy horšie než na mužov, tí ich však často nútia šoférovať pod vplyvom alkoholu, pretože "mali menej pohárikov" než ich partner.