Modernejší Avensis získa úspornejšie motory a bude aj hybrid

Toyota modernizuje vozidlo strednej triedy. Faceliftovaný Avensis má získať rad pokrokových prvkov komfortnej a bezpečnostnej výbavy.

(Zdroj: Toyota)

Japonská značka na blížiacom sa medzinárodnom autosalóne v Ženeve (3. - 15. marca 2015) predstaví nový Avensis, ktorý sa radí medzi kľúčové modely značky európskeho automobilového segmentu strednej triedy.

Dizajnom nového Avensisu bolo poverené európske návrhárske centrum ED2 automobilky Toyota na juhu Francúzska. Model vznikol v spolupráci s firemným centrom výskumu a vývoja v Belgicku. Výrobu má na starosti automobilový závod vo Veľkej Británii.

Modernizácia sa týka hlavne prednej časti vozidla, ktoré získa dizajnové prvky súčasných modelov Auris a Rav4. Nechýbajú nové svetlá LED pre denné svietenie. Predpokladáme, že interiér bude honosnejším derivátom modelu Auris.

Avensis by mal ponúknuť rad pokrokových prvkov komfortnej a bezpečnostnej výbavy i novú paletu motorov sľubujúce "dobrý výkon a nízku spotrebu paliva".

Počítať môžeme s benzínovými jednotkami so zdvihovým objemom 1,8 a dva litre i naftovou pohonnou jednotkou s objemom 2,2 litra.

Naftový agregát by mal byť v blízkom čase nahradený pohonnou jednotkou BMW.

Podľa dostupných informácií Toyota plánuje vymeniť aj existujúce benzínové atmosférické motory za motory prepĺňané turbom.

S odstupom do ponuky značky pribudne aj faceliftovaný Avensis Hybrid.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  3. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  4. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  5. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  6. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  7. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  8. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  9. Rastie nám pokrivená generácia?
  10. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  1. FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov
  2. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  3. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  4. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  5. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  6. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  7. Detské zúbky sú veda
  8. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  9. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  10. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 8 634
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 3 139
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 684
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 2 107
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 258
  6. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 242
  7. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 051
  8. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 988
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 810
  10. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 787

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Žiadne potraviny a autobus raz za týždeň. Okraj kraja, na ktorý sa zabudlo

Ľudia v Prešovskom samosprávnom kraji o práci župana veľa nevedia. Trápia ich najmä cesty a nezamestnanosť, ale aj životné prostredie.

EKONOMIKA

Sagan či Hantuchová sa budú plateniu daní vyhýbať ťažšie

Ministerstvo chce zabrániť presunu ziskov.

Čo je nové na SME

SMEnaživo: Diskusia s kandidátmi na bratislavského župana

Príďte dnes o 18.00 diskutovať.

Neprehliadnite tiež

Dopravná hádanka: Absolvovali by ste túto skúšku v autoškole?

Dá sa zaradiť do odbočovacieho pruhu, keď je v ňom veľa áut?

Dopravná hádanka: Absolvovali by ste túto skúšku v autoškole? (riešenie)

Dá sa zaradiť do odbočovacieho pruhu, keď je v ňom veľa áut?

Nový vynález môže výrazne zlepšiť opravu výtlkov

Mestá by ušetrili na drahej údržbe ciest aj na čase opráv.

Autá z emisnej kauzy ročne spôsobujú 5-tisíc úmrtí, hovorí nová štúdia

Štyrom pätinám úmrtí by sa dalo zabrániť, keby sme jazdili na benzín.