Hlavným ťahákom v "stánku" Ford je jednoznačne premiéra reinkarnovaného Fordu GT, ktorý priniesol Ford pred oči európskych novinárov po prvý raz.
Superšportový automobil vyzerá naživo oveľa atraktívnejšie ako na fotografiách a nestráca nič zo šarmu svojich predchádzajúcich generácií.
Dizajnéri sa s tvarmi dvojsedadlového konceptu pohrali. Páči sa nám zadné krídlo, ktoré vytvára „tunel“ po stranách karosérie. Nie je však pevné ale je schopné meniť svoj sklon, čím zvyšuje a znižuje prítlak vzduchu na zadnú nápravu, alebo funguje ako "vzduchová brzda".
Len pripomeňme, že kolesá roztáča benzínový motor EcoBoost V6 twin-turbo s výkonom približne 600 konských síl.
V prípade nového Fordu GT bola karoséria z uhlíkových vlákien vyrobená ručne. Po nástupe sériovej výroby by si mal Ford pomôcť sám vlastným procesom výroby, ktorý by mal byť neskôr dostupný aj pre iné modely značky.
Podľa predstaviteľov automobilky by produkčné kusy mali byť pripravené na jeseň tohoto roka.
Ford nemohol do Ženevy nepriniesť nový Focus RS. V jeho tieni stáli verzie Focus ST i Fiesta ST.
Novinári však obstávali aj okolo novej generácie Fordu Mustang, ktorú značka do Ženevy priniesla vo verzii fastback i kabriolet.
Musíme potvrdiť, že nový Mustang vyzerá naživo oveľa masívnejšie ako na oficiálnych fotografiách. Po našich prvotných sklamaniach musíme potvrdiť, že je to dôstojný nástupca predchádzajúcej generácie.