Počas prehliadky výstavných premiér Renaultu sme nemohli obísť vozidlo s netradičným menom Kadjar.
Model zdieľajúci platformu CMF C/D s Nissanom Qashqai musí prekonať nevýhodu v podobe neskoršieho príchodu na trh v porovnaní s Nissanom. Pomôcť si chce pekným vzhľadom a kvalitným interiérom.
Našou druhou zástavkou v stánku Renaultu bol model Espace predstavený na jesennom autosalóne v Paríži.
Zaujal nás možnosťou sklopenia piatich zadných sedadiel jednoduchým stlačením tlačidla umiestneným v batožinovom priestore, ale aj novým spracovaním palubnej dosky a priestoru okolo vodiča. Na tzv. „lietajúcej stredovej konzole“ si svoje miesto našiel veľké dotykový displej.
Nakoniec sme si nechali Clio R.S. Trophy. Označenie Trophy je synonymom pre ostrejšie riadenie, vyšší výkon a osobité dizajnové prvky. V reči čísel to znamená 10 percentné navýšenie výkonu a nárast maximálneho krútiaceho momentu na 280 Nm. Športová verzia Clia s tvrdšie naladeným podvozkom je pritlačená bližšie k asfaltu o 20 mm vpredu a 10 mm vzadu.