Lexus ukázal prvýkrát v Európe svoju zbraň na BMW M5 a Mercedes E63 AMG. Na rozdiel od konkurencie stavili konštruktéri japonskej značky na atmosférický motor.
Osemvalec s objemom 5,0 l využívajúci Atkinsonov aj Ottov cyklus, vyprodukuje výkon 351 kW (477 koní), čim zaostáva za prepĺňanými motormi konkurencie.
Maximálny krútiaci moment dosahuje úroveň 530 Nm a je dostupný v rozmedzí 4800 až 5600 otáčok. Pohonná jednotka je spriahnutá s osemstupňovou automatickou prevodovkou s možnosťou manuálneho radenia a štyrmi rôznymi režimami: Normal, Eco, Sport S a Sport S+.
Sedan s pohonom zadnej nápravy využíva rovnaký diferenciál so smerovaním krútiaceho momentu, ako je použitý v modeli RC F.
Lexus GS F vyniká voči konkurencii nízkou hmotnosťou 1830 kg, čím jemne stiera pocitový rozdiel z nižšieho výkonu.