V čase našej návštevy ženevského autosalónu prenikli na verejnosť informácie o novom rekordnom čase Hondy Civic Type R 7:50:63 zajazdenom na okruhu Nürburgring. O vyše tri sekundy bol prekonaný čas konkurenčného Renaultu Megane R.S. 275 Trophy R.
O jazdné výkony sa stará dvojlitrový benzínový agregát s priamym vstrekovaním VTEC turbo. Dosahuje výkon 280 310 koní a spolupracuje so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou.
Rekordné kolo si môžete pozrieť v nasledujúcom videu.
NSX vyčnieva jednoduchosťou nastupovania
Výrazným dizajnovým prvkom sú otvory pod C stĺpikmi. Tie slúžia na usmerňovanie prúdiaceho vzduchu pre zlepšenie prítlaku zadnej časti a zároveň zabezpečujú nasávanie vzduchu pre potreby v strede umiestneného šesťvalcového prepĺňaného motora.
Medzi ním a novo-vyvinutou deväťstupňovou prevodovkou DCT sa nachádza jeden z troch elektromotorov. Ďalšie dva nezávislé elektromotory slúžia na pohon prednej nápravy.
Krútiaci moment dokážu dynamicky rozdeľovať medzi ľavé a pravé koleso podľa potreby. Práve vďaka elektromotorom má NSX vyčnievať výbornou reakciou na plyn s okamžitým nástupom krútiaceho momentu.
Celkový výkon hybridného systému má podľa vyjadrenia predstaviteľov značky dosiahnuť 410 kW.
Dizajn interiéru bol navrhnutý so zameraním na vodiča. Honda sľubuje dobrý výhľad, jednoduché a intuitívne ovládanie, či komfortné sedadlá s dobrým držaním v zákrutách a zároveň s pohodlným nastupovaním a vystupovaním.