SME
Streda, 28. júl, 2021 | Meniny má KrištofKrížovkyKrížovky

Subaru Levorg nie je napohľad menšie ako Legacy

Nové kombi už v lete zabojuje o európskych zákazníkov kufrom s objemom 522 litrov a atraktívnym vzhľadom.

(Zdroj: Martin Vosko)

Expozícia japonskej značky Subaru nebola na Ženevskom autosalóne nijak oslnivá. Napriek tomu v jej strede stál nový automobil: kombi nižšej strednej triedy stojace v hierarchii pod modelom Legacy.

Pre európskych zákazníkov je Subaru Levorg dobrou správou. Východiskovým modelom je Impreza, ktorá získala viac miesta pre cestujúcich, no hlavne pre batožinu.

Je menšie ale stále dosť veľké

Vozidlo stojí na rázvore náprav 2.650 mm a voči väčšiemu bratovi – modelu Legacy je kratšie o 100 milimetrov. Podľa informácii automobilky, kufor by mohol pojať 522 litrov batožiny.

Automobil dlhý 4.690 mm predáva Subaru na domácom japonskom trhu od konca minulého roka. Do našich končín dorazí v lete.

Na pohľad väčšie auto nám naživo pripomínalo skôr derivát Legacy ako menšej Imprezy. Mnohým zákazníkom absencia stredného kombi v ponuke Subaru chýbala a Levorg má podľa nás šancu presadiť sa.

Posed za volantom v nás zanechal dobrý dojem aj práve pre o čosi menšie rozmery. Je to stále Subaru, no nie tak strohé ako sme boli v minulosti zvyknutí.

Benzínový dvojlitrový boxer bude chýbať

V Európe sa Levorg objaví v predaji spolu s benzínovým štvorvalcom s objemom 1,6 litra. V Japonsku ponúka výkon 125 kW (170 k) a krútiacim momentom 250 Nm. Kombinovaný je s pohonom všetkých štyroch kolies a prevodovkou Lineartronic (CVT).

Silnejší dvojliter je vzhľadom k prísnejším emisným normám pre Európu zrejme tabu.

Podobne ako model XV aj Levorg by mohol získať dva výkonové stupne dieselového boxer agregátu 2,0D. Slabší s výkonom 80 kW (109 k) a silnejší s výkonom 108 kW (147 k).

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Túto bagetu jedia Slováci už 24 rokov. Čo nám chutí najviac?
  2. Najzelenšie nákupné centrum na Slovensku otvorí druhú etapu
  3. M. Šmigura: Pozeráme sa smerom na Varšavu
  4. Kravy jedia srvátku. Výrobky vďaka tomu nemajú konkurenciu
  5. Nová sála i námestie. Trnavské Mýto sa stane novým centrom
  6. Osviežujúci skúter legendárnej talianskej značky
  7. Ako dlho skladovať kukuricu a hrach, aby ostali sladké?
  8. Čítajte SME.sk odomknuté a bez reklamy
  9. Túžite sa konečne zbaviť dioptrií, ale bráni vám v tom strach?
  10. Lenivý brunch s Muchom
  1. Ako dlho skladovať kukuricu a hrach, aby ostali sladké?
  2. Keď ekológia spája
  3. Wüstenrot predstavuje novú stratégiu pre slovenský trh
  4. Na zmenu zdravotnej poisťovne vám po novom stačia 3 minúty
  5. Brusnica – lahodná i účinná zároveň
  6. Osviežujúci skúter legendárnej talianskej značky
  7. Čítajte SME.sk odomknuté a bez reklamy
  8. Slovník investora 07: Bitcoin a jeho úloha v portfóliu investora
  9. Túžite sa konečne zbaviť dioptrií, ale bráni vám v tom strach?
  10. 100% ovocné šťavy pod lupou – Prečo sa ich oplatí konzumovať?
  1. Úchvatná Petra: Stovky rokov zabudnutá v jordánskej púšti 10 817
  2. Prečo by ste si nemali odoprieť balenú bagetu? 5 746
  3. Ako nájsť dobrý jogurt? Ak neobsahuje toto, ani ho nekupujte 4 927
  4. Slovenské čučoriedky? Nemusíte ísť do lesa, kúpite ich v reťazci 4 336
  5. Investovať do akcií a ETF v malom sa teraz dá výhodnejšie 4 252
  6. Od Česka až po Jadran 3 970
  7. Ako sa nepripraviť o zákazníkov bez hotovosti 3 149
  8. Nikto im nezatlieska. Koľko medailí získajú Slováci v Tokiu? 3 101
  9. Nová sála i námestie. Trnavské Mýto sa stane novým centrom 2 849
  10. Sudoku na leto: Nenechajte sivé bunky zaháľať ani cez prázdniny 2 202
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Do kaviarne Towers nevidno.

Inšpekcia má odposluchy aj videozáznamy.


3 h
Zuzana Rehák Štefečeková na LOH Tokio 2020 / 2021.

Sledujte online letnú olympiádu.


Sportnet 38m
Logo podcastu Dobré ráno.

Za kyberšikanu hrozí až šesť rokov.


a 1 ďalší 2 h

Neprehliadnite tiež

Renault Arkana E-Tech

Výrobcovi sa podaril zaujímavý hybrid s nízkou spotrebou.


11 h
Koncept elektrického Mercedesu Vision EQXX spoznáme budúci rok.

Po roku 2025 budú nové platformy už len pre elektromobily.


26. júl

Za slabé predaje mohla väčšinou vysoká cena.


26. dec
Suzuki S-Cross vs. Ssangyong Korando

Novšie auto nemusí byť vždy presvedčivejšie.


23. júl