BMW X7 môže byť najluxusnejším modelom bavorskej značky

Sedemmiestne SUV by malo stáť na rovnakom základe ako pripravované SUV Rolls-Royce. Môže byť luxusnejšie ako súčasný rad 7.

(Zdroj: bimmertoday.de: Johnson)

Nemecká značka BMW pripravuje sedemmiestne SUV pod interným označením G07. Podľa všetkého na jeho pohon môžu slúžiť šesť, osem, ale aj dvanásťvalcové motory – uvádza španielsky portál Motor.es.

Vozidlo s cenovkou od 130.000 eur by malo ukrývať najmodernejšie technológie značky, no je vysoko pravdepodobné, že mu jeho tvorcovia doprajú viac luxusných prvkov ako sedan radu 7.

Plány BMW sú smelé. Značka by chcela vyrobiť približne 45.000 kusov najväčšieho SUV v továrni Spartanburg v Južnej Karolíne (USA) ročne. Prvý predprodukčný prototyp možno uvidia už návštevníci autosalónu v Šanghaji na budúci mesiac.

Článok pokračuje pod video reklamou

Overenú techniku pohonu BMW preberie z existujúcich modelov X5 (X6), vrátane inteligentného pohonu xDrive (4x4). Podľa dostupných informácií sa na trhu môže objaviť aj verzia s pohonom výhradne zadnej nápravy.

Technologicky najvyššie sa dostane hybridné pohonné ústrojenstvo. Po výkonovej stránke na trón zasadne verzia s vidlicovým dvanásťvalcovým motorom.

Sedemmiestne SUV sa na trhu objaví zrejme začiatkom roka 2018. Stáť bude na rovnakej platforme ako pripravované veľké SUV luxusnej značky Rolls-Royce. Prípravy oboch nových vozidiel prebiehajú už približne dva roky.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  4. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 954
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 777
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 012
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 707
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 158
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 012
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 639
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 586
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 351
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 759

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.