Najkonkrétnejšou možnosťou záchrany Fiatu je odlúčenie automobilovej divízie

Rím 9. januára (TASR) - V súčasnosti sa skúmajú 3 nové možnosti na záchranu krízou postihnutého koncernu Fiat. Konkrétne formy pritom najviac nadobúda ...

Rím 9. januára (TASR) - V súčasnosti sa skúmajú 3 nové možnosti na záchranu krízou postihnutého koncernu Fiat. Konkrétne formy pritom najviac nadobúda možnosť odlúčenia deficitnej automobilovej divízie. Informovala o tom agentúra DPA, pričom sa odvoláva na taliansky denník II Sole 24 Ore. Okrem toho sa hovorí aj o nepriamom vstupe talianskej vlády ako aj o sanačnom pláne finančníka Roberta Colaninna.

Veriteľské banky Fiatu uprednostňujú plán na vyčlenenie automobilovej divízie z holdingu Fiat. O tejto téme by mali diskutovať na stretnutí zástupcov bánk a manažérov Fiatu. Táto možnosť by mohla prilákať predovšetkým nových investorov, pričom ostatné obchodné odvetvia skupiny Fiat ako poisťovníctvo či médiá môže i naďalej kontrolovať rodina Agnelli.

Bývalý manažér Telecomu Italia R. Colaninno chce svoje návrhy na záchranu koncernu predložiť najneskôr do dvoch týždňov. Taktiež vyhlásil, že chce prevziať vedenie podniku, ale je pripravený vlastniť o jednu akciu menej ako rodina Agnelli.

Banky sú však skeptické. Colaninno chce totiž podľa vlastných údajov preskúmať partnerstvo s americkou spoločnosťou General Motors (GM). GM vlastí už 2 roky 20-% podiel vo Fiat Auto a musí na želanie skupiny Fiat od roku 2004 prevziať ostatných 80 %.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 11 922
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 4 048
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 130
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 984
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 733
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 527
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 195
  8. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 112
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 848
  10. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené? 469

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Bukovský: Doma máme lepšie potraviny než acai či chia

Sme národ, ktorý ľahko prijíma niečo zahraničné ako to svetové. No superpotraviny k nám nemusia cestovať cez celú planétu.

SPIŠ KORZÁR

Deň, ktorý navždy zmenil Vysoké Tatry. Takto to vyzeralo pred 13 rokmi

Víchrica zničila 12-tisíc hektárov lesa.

PLUS

Je suis Čajka. Ukradli symbol bratislavskej kaviarne

Detektívny príbeh o absurdných pohnútkach.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.