Toyota Hilux by nemala stratiť nič zo svojej tuhosti a praktickosti

Japonská značka zapracovala na komforte kabíny a prepracované podvozky rozdelila podľa ich účelu.

(Zdroj: Toyota)

Toyota odhalila finálnu podobu novej generácie terénneho pick-up modelu Hilux v Bangkoku (Thajsko). Japonskej značke sa v priebehu 47 rokov podarilo predať viac ako 16 miliónov vozidiel tohto modelového radu.

Podľa slov predstaviteľov automobilky sa nový model pýši pohodlnejším interiérom, no zároveň by mal nový Hilux naďalej ponúkať svoje charakteristické vlastnosti v teréne a vysokú úžitkovú hodnotu.

Toyota modernizovala rám a odpruženie, upravila listové pružiny a prispôsobila tlmiče. Hilux bude k dispozícii s troma typmi podvozka: bežný „standard“, zosilnený „heavy duty“ pre zvýšené váhové zaťaženie a „comfort“ orientovaný na pohodlie pasažierov.

Pod kapotou Toyoty Hilux, predstavenej v Thajsku, bol umiestený naftový motor so zdvihovým objemom 2.755 cm3, výkonom 128 kW (174 k) a krútiacim momentom 450 Nm. S pohonnou jednotkou spolupracuje šesťstupňová automatická prevodovka.

Toyota tvrdí, že nový Hilux precestuje na jednu nádrž výrazne viac a to najmä vďaka zníženiu spotreby pohonnej jednotky. Modernizovaný motor by mal menej vibrovať a byť tichší.

Po dizajnovej stránke Toyota obdarila model Hilux celkom novou prednou maskou s LED svetlami. Základom interiéru je nová palubná doska s metalickými prvkami, audiosystémom s dotykovým displejom a elektrostatickou ochranou.

Systém pohonu všetkých štyroch kolies bude možné ovládať elektronicky.

Ďalšie detaily a európske špecifikácie očakávame v najbližšom čase.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  4. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  5. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  7. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  8. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl?
  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  3. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  4. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  5. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  6. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  7. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  9. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  10. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  1. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 7 839
  2. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 7 716
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 3 521
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 3 345
  5. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 2 208
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 102
  7. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 644
  8. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 1 464
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 175
  10. Zvládnete tento test o jablkách a cideroch? Otestujte sa 826

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Ako sa pije a žije v banskom kraji, keď bane miznú

Tak ich tu vnímajú. Ako náletové buriny, ktoré sa uchytili v pustnúcom baníckom kraji.

SVET

Poliaci masovo protestujú, krajina stráca slobodu

Vládna strana postupne ovládla súdnictvo či médiá.

TECH

Rozlúštili záhadu supersilného betónu starovekých Rimanov

Náš betón sa časom drobí, ten z antiky sa stáva pevnejším.

Neprehliadnite tiež

Nemecko zachráni dieselové autá za 2 miliardy eur

Existujúce autá dostanú aktualizáciu softvéru.

Aktivisti: Kolóne na D1 mohli zabrániť kolektory

Medzi Bratislavou a Trnavou sú ohrozené životy i majetky ľudí.