Toyota Hilux by nemala stratiť nič zo svojej tuhosti a praktickosti

Japonská značka zapracovala na komforte kabíny a prepracované podvozky rozdelila podľa ich účelu.

(Zdroj: Toyota)

Toyota odhalila finálnu podobu novej generácie terénneho pick-up modelu Hilux v Bangkoku (Thajsko). Japonskej značke sa v priebehu 47 rokov podarilo predať viac ako 16 miliónov vozidiel tohto modelového radu.

Podľa slov predstaviteľov automobilky sa nový model pýši pohodlnejším interiérom, no zároveň by mal nový Hilux naďalej ponúkať svoje charakteristické vlastnosti v teréne a vysokú úžitkovú hodnotu.

Toyota modernizovala rám a odpruženie, upravila listové pružiny a prispôsobila tlmiče. Hilux bude k dispozícii s troma typmi podvozka: bežný „standard“, zosilnený „heavy duty“ pre zvýšené váhové zaťaženie a „comfort“ orientovaný na pohodlie pasažierov.

Pod kapotou Toyoty Hilux, predstavenej v Thajsku, bol umiestený naftový motor so zdvihovým objemom 2.755 cm3, výkonom 128 kW (174 k) a krútiacim momentom 450 Nm. S pohonnou jednotkou spolupracuje šesťstupňová automatická prevodovka.

Toyota tvrdí, že nový Hilux precestuje na jednu nádrž výrazne viac a to najmä vďaka zníženiu spotreby pohonnej jednotky. Modernizovaný motor by mal menej vibrovať a byť tichší.

Po dizajnovej stránke Toyota obdarila model Hilux celkom novou prednou maskou s LED svetlami. Základom interiéru je nová palubná doska s metalickými prvkami, audiosystémom s dotykovým displejom a elektrostatickou ochranou.

Systém pohonu všetkých štyroch kolies bude možné ovládať elektronicky.

Ďalšie detaily a európske špecifikácie očakávame v najbližšom čase.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  2. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  3. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  4. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  5. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  6. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  7. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  8. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  9. Dva rekordy na druhý pokus
  10. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  1. Prijatie delegácie z Kyjevskej národnej ekonomickej univerzity
  2. Nevymením peniaze Humenčanov za hodnotenie jednej mimovládky
  3. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  4. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  5. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  6. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  7. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  8. Company´s autumn in the High Tatras
  9. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  10. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 33 153
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 28 933
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 18 020
  4. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 470
  5. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 653
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 113
  7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 4 462
  8. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy 4 380
  9. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu 4 240
  10. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká 4 124