Volkswagen dopraje Tiguanu silnejšie motory

Tesne pred generačnou obmenou nemecká značka vymení dva dieselové motory a multimediálny systém vozidla umožní ovládať aj zo zadného sedadla.

(Zdroj: Volkswagen)

Súčasná generácia Volkswagenu Tiguan je blízko konca svojho životného cyklu. Automobilka pripravuje premiéru nástupcu modelu Tiguan už na septembrový autosalón v nemeckom Frankfurte. Nový model dorazí na trh v budúcom roku.

Ešte pred odchodom do dôchodku, výrobca doprial strednému SUV dve modernizované naftové pohonné jednotky 2.0 TDI.

Verziu s výkonom 103 kW (140 k) nahradí silnejšia verzia s výkonom 110 kW (150 k). Agregát s pôvodným výkonom 130 kW (177 k) si polepší o sedem konských síl. Po modernizácii ponúkne výkon 184 kW (184 k).

S nárastom výkonu klesnú, v súvislosti so splnenou normou Euro6, produkované emisie CO2 o približne 17 g na kilometer jazdy. V preklade do ľudskej reči pôjde aj o zníženie spotreby.

Volkswagen dopraje oprášenému Tiguanu nový multimediálny a navigačný systém s dotykovým displejom a možnosťou rozsiahlej konektivity.

Novinka umožní pasažierom vozidla pripojiť smartfóny na báze Androidu aj iOS od spoločnosti Apple a ovládať systém infotainmentu na „diaľku“ aj zo zadných sedadiel vozidla.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Čo majú študovať naše deti, aby si v budúcnosti našli prácu?
  2. Platbami kartou míňame viac. Čo by obchodníci mali vedieť o zákazníkoch
  3. Brzdia vás technické výpadky vo výrobe?
  4. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie
  5. Mobil banking VÚB opäť bližšie k najlepšej bankovej aplikácii
  6. Na čo dbať pri výbere nehnuteľnosti? Tu je niekoľko rád
  7. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre
  8. Objavte novinku s duálnym účinkom proti starnutiu pleti
  9. First moment za skvelú cenu: Neapol, Capri, Pompeje, Ischia
  10. Geológ: recykláciu umelého kopca v Slnečniciach sledujeme denne
  1. Brzdia vás technické výpadky vo výrobe?
  2. Hovoriaci systém priblíži zrakovo znevýhodneným expozíciu múzea
  3. Slovensko spieva koledy
  4. Workshop Inštitútu Ronalda Coasa na EU v Bratislave
  5. Stavbárska olympiáda 2018/19 vás očakáva
  6. Diplomacia v praxi – unikát, ktorý funguje dodnes
  7. Hitem jsou cyklopočítače Mio - pro zábavu i výkon
  8. Slovenské ovocie a zelenina - máme ich v obchodoch dostatok?
  9. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie
  10. Kartou míňame viac. Čo by obchodníci mali vedieť o zákazníkoch
  1. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie 50 556
  2. First moment za skvelú cenu: Neapol, Capri, Pompeje, Ischia 15 562
  3. Takto vyzerá miesto, odkiaľ k nám putuje slovenské hovädzie 10 068
  4. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 8 660
  5. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre 8 005
  6. Na školách potrebujeme kontroverznejšie témy. Byť ticho nepomáha 7 785
  7. Geológ: recykláciu umelého kopca v Slnečniciach sledujeme denne 5 813
  8. Slováci sa pripravujú o stovky až tisícky eur 5 747
  9. Nový cestovný poriadok ŽSR z vášho regiónu v denníku SME 5 598
  10. Prehrieva sa vám mobil? Môžete prísť o peniaze 5 490

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Vlani hrozil pádom vlády, teraz Ficovi rozmrazenie platov neprekáža

Bugár kritizoval Smer a SNS, že neprišli s vlastnými riešením.

Dobré ráno

Dobré ráno: Falošný hlas podobný Ficovi by znalci odhalili

Je Robert Fico naozaj na nahrávke?

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Platy politikov sú dobrá príležitosť odhaliť populistov

Nekonečné zmrazovanie je neúnosné.

Neprehliadnite tiež

Jaguar s novou kolekciou predvádza psie kusy

Doplnky uľahčia život psovi aj jeho majiteľovi.

Prvá jazda: Seat Tarraco kombinuje nemecké gény so španielskym temperamentom

Môže byť zaujímavou alternatívou k Seatu Alhambra.

Škola šmyku: Ako správne šoférovať v zime?

Je jeden zaručený spôsob, ako nedostať šmyk.

Na viacerých úsekoch v Bratislave sa zdržíte v kolónach

Na úseku D1 od križovatky Senec až do Petržalky hlásia zdržanie až 50 minút.