Mercedes predal z triedy C viac ako 8 miliónov vozidiel

História triedy C siaha do osemdesiatych rokov minulého storočia k Mercedesu 190. Za viac ako tridsať rokov postretli triedu C predajné úspechy a rozšírenie ponuky o nové karosárske verzie.

(Zdroj: Mercedes)

Mercedes už viac ako 30 rokov predáva modely spadajúce do konštrukčného radu triedy C. Jeho história sa začala písať v roku 1982 s nástupom Mercedesu 190.

V tej dobe najmenšie vozidlo v ponuke nemeckej značky dostalo prezývku Baby Benz. Označenie trieda C zažilo svoju premiéru až po predstavení nástupcu modelu 190 v roku 1993.

O tri roky na to automobilka rozšírila ponuku karosérií v tejto triede o kombi verziu. V roku 2000 zase pribudlo športové kupé.

S príchodom štvrtej generácie v roku 2007 automobilka prvýkrát odlíšila línie výbavy tvarmi vozidla. Kým línia výbavy Elegance niesla hviezdu klasicky na kapote chladiča, pri línii Avantgarde bola umiestnená v maske chladiča ako centrálna hviezda.

Najnovšia, v poradí piata generácia je dostupná na trhu od roku 2014 a predalo sa z nej 250tisíc kusov. Prispela tak k celkovému počtu 8 miliónov predaných vozidiel Mercedes v danej triede od roku 1982.

V súčasnosti najpredávanejším modelom triedy C je sedan C 300 4MATIC, ktorý bol nadpriemerne žiadaný predovšetkým v USA.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako si vybrať ten
  3. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  5. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach
  6. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár
  7. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty
  8. Žilina Voce Magna 2017 – Medzinárodná súťaž zborového umenia
  9. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne
  10. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande
  1. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako si vybrať ten
  2. Program obnovy chodníkov v Starom Meste schválený
  3. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  4. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  5. Príďte na Deň otvorených dverí v Novom Ružinove
  6. Študenti sa rozhodli zmeniť svoju školu
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  9. Samsung Galaxy Note8 umožňuje tvoriť veľké veci
  10. IMMOFINANZ spúšťa medzinárodnú reklamnú kampaň retailovej značky
  1. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 8 984
  2. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 6 783
  3. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár 2 657
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 2 256
  5. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 1 764
  6. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande 1 669
  7. Päť mýtov, ktoré ste počuli. A možno aj uverili 1 433
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 884
  9. Kedy sa refinancovanie oplatí? 881
  10. Všetko, čo by ste mali vedieť o umelom oplodnení 842

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Účtenky frustrujú podnikateľov, no Babišovi lákajú voličov

Sociálni demokrati o registračných pokladniciach hovoria dve desaťročia. Tému aj tak pustili hnutiu ANO.

ŠPORT

Sagan na MS: má dva tituly, ale raz ho zradil žalúdok

Sagana čakajú ôsme majstrovstvá sveta.

TECH

Výmena batérií namiesto nabíjania. Elektroautá sa môžu zmeniť

Nebude zložitejšia ako tankovanie paliva.

Neprehliadnite tiež

Pozreli sme si nové čínske autá. Aký dojem v nás zanechali Wey, Chery a Borgward?

Kým Európania riešia emisie, Čína pripravuje automobilový útok

Hyundai ide po nemeckej prémii. Predstavil konkurenta pre BMW radu 3

Genesis G70 príde na európsky trh najskôr o dva roky.

Nový Renault Mégane R.S. má natáčanie zadných kolies aj problém s váhou

Vo Frankfurte sa predstavili hneď štyri športové hatchbacky.

Vyskúšali sme zadné sedadlá VarioFlex v novej Škode Karoq

Vyberateľné zadné sedačky neponúka iný konkurent.